Cervélo
-
- Forum-lid
Edit: hier is het wel duidelijk te zien. Gevalletje photoshop!
@Tiest: ik denk dat daj bedoelt dat de 'fabricant' van de Cervelo MTB wat onderdeeltjes van de Trek 'geleend' heeft. Kijk maar eens naar het crankstel of de voorvork bijvoorbeeld!.
@daj: Hoe kwam je hier nou weer achter???
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
53x11 schreef:@Tiest: ik denk dat daj bedoelt dat de 'fabricant' van de Cervelo MTB wat onderdeeltjes van de Trek 'geleend' heeft. Kijk maar eens naar het crankstel of de voorvork bijvoorbeeld!.
Mijn originele post was anders (dacht dat ik wat rare dingen aan het frame zag), maar ik kwam daarna vrij snel achter dat het gewoon een andere fiets was. En hoe ik erachter kwam? Google
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
53x11 schreef:@Tiest: ik denk dat daj bedoelt dat de 'fabricant' van de Cervelo MTB wat onderdeeltjes van de Trek 'geleend' heeft. Kijk maar eens naar het crankstel of de voorvork bijvoorbeeld!.
Goed gekeken 53x11.
Ik kan het weten. Ik ben namelijk degen die de M1 heeft bedacht/getekend(in samenwerking met Lance-v7). Alles is idd afgeleid van onderstaande trek. Het frame is op de balhoofdbuis na echt wel veel veranderd maar veel onderdelen zijn hetzelfde. Andere onderdelen zoveel mogelijk afgestemd op de hedendaagse afmontage van Cervelo (3T, Easton).
[img=http://www.trekbikes.com/images/bikes/2 ... carbon.jpg]
intersantos schreef:SpEric schreef:Er zijn (minstens) 2 zaken aan die MTB die niet correct zijn..
Vertel! Ik zie ze niet...
Maar op de zitbuis had je ook Cervélo moeten plaatsen en op de balhoofdbuis...
Wel erg leuk en goed gedaan..