Titanium fietsen
-
- Forum-lid
De titanio voor het laatst in actie dit jaar tijdens Campagnolo Gran Fondo Roma.
-
- Forum-lid
Ben sinds het bezoek aan Bike Motion op vrijdag 16-10-2015,ook een groot fan van titanium race fietsen geworden.Wil er een kopen,maar weet nog niet welke.
@rien: aanpassingen aan de Astraeus zouden zinloos zijn, perfectie valt niet te verbeteren :lo:
De aanpassingen van 2012 naar 2013 waren wel aanzienlijk... Bb30, dikker balhoofd, kabels binnendoor, veel betere vork.
Rij hem nu 2 jaar (20.000 km) en by far de beste fiets die ik ooit heb gereden ( en dat zijn er best een aantal).
Mooi opbouwen met campa, setje shamals erin, 25 mm bandje erop en gaan!
De aanpassingen van 2012 naar 2013 waren wel aanzienlijk... Bb30, dikker balhoofd, kabels binnendoor, veel betere vork.
Rij hem nu 2 jaar (20.000 km) en by far de beste fiets die ik ooit heb gereden ( en dat zijn er best een aantal).
Mooi opbouwen met campa, setje shamals erin, 25 mm bandje erop en gaan!
De voldoening duurt langer dan de pijn...
Ik heb zelf de 2011 versie met chorus en fulcrum r3 of wheeltec inferno .50 wielen. In 5jr 28000 km gereden en zeer tevreden.
Van de laatste versie vind ik de kabel invoer in de schuine buis niet zo mooi. De voorvork daarentegen vind ik veel mooier dan degene die ik heb.
Misschien toch maar wachten tot sram etap leverbaar is.
Van de laatste versie vind ik de kabel invoer in de schuine buis niet zo mooi. De voorvork daarentegen vind ik veel mooier dan degene die ik heb.
Misschien toch maar wachten tot sram etap leverbaar is.
-
- Forum-lid HC
Schoon, wat voor zadelpen zit erin?
What makes the boat go faster?