Scott
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Qua prijs-kwaliteit geen goede deal, al is die 105 ketting en cassette van prima kwaliteit. Maar dit is een 2017 model met een adviesprijs voor dealers, dus 10% korting moet er sowieso af kunnen. Dan is de fiets nog steeds duur voor de onderdelen, maar niet echt extreem.roeieber schreef:Nee, maar op de 2017 Addict 15 Di2, €3800, zit een105 ketting en cassette, niet ultegra remmen, een crankstel van nog geen €100 en dat naast alle eigen merk afbouw. Dat vindt ik toch redelijk schandalig en heeft voor mij het merk afgeschreven.amclassic-fan schreef:Het zou voor mij nu niet bepaald reden zijn om een merk af te schieten.
Volgens mij is bijv Specialized net zo duur.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39964
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Speci Roubaix comp is een vergelijkbaar mixboeltje. Ultegra, Praxis, 105 en eigen merk afmontage.
Zoals Scottpch al aangeeft doen veel merken dat helaas. Zelfs oo de topmodellen wordt geklooid.
Zelfs andere remmen op die Addict vind ik echt wel belachelijk.
Zoals Scottpch al aangeeft doen veel merken dat helaas. Zelfs oo de topmodellen wordt geklooid.
Zelfs andere remmen op die Addict vind ik echt wel belachelijk.
Less is bore
Ik heb liever een Praxis kranken dan een vishengel gedrocht.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39964
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Tuurlijk, maar gaat om principe.
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 11 aug 2015 16:48
- Locatie: Soest
Is de prijs ook niet hoger doordat ze meer winst moeten maken of door de kwaliteit van de wielen die er op zitten?
De nieuwe Giant endurance model is ook duurder dan het 2016 model maar minder afgemonteerd.
De nieuwe Giant endurance model is ook duurder dan het 2016 model maar minder afgemonteerd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39964
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Je geeft het antwoord zelf al volgens mij...
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Vandaag mijn Quarq gemonteerd nadat begin deze week de kettingbladen waren gearriveerd. De Quarq weegt compleet 728 gram excl. bottom bracket - dus wel iets zwaarder dan de Stages incl. Dura Ace crank want die was 634 gram.
* Ook mijn stem is op 5mm na geslammed.
* YBN SLA110 11 speed black ketting gemonteerd.
* Bidonhouders Arundel gemonteerd.
En daarmee komt de fiets op 6.60 kg compleet incl. bidonhouders en pedalen. In het voorjaar gaan er wel fatsoenlijke tubes op ( Schwalbe One 24mm ipv de Vittoria Rally )
* Ook mijn stem is op 5mm na geslammed.
* YBN SLA110 11 speed black ketting gemonteerd.
* Bidonhouders Arundel gemonteerd.
En daarmee komt de fiets op 6.60 kg compleet incl. bidonhouders en pedalen. In het voorjaar gaan er wel fatsoenlijke tubes op ( Schwalbe One 24mm ipv de Vittoria Rally )
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Fraai - stukken beter dan die DA crank.
De mijne is overigens ook onderweg en wordt waarschijnlijk vanavond afgeleverd.
De mijne is overigens ook onderweg en wordt waarschijnlijk vanavond afgeleverd.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13675
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Zeker mooi, erg fraai zo!