![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
foto van je fiets
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
En ik zie dat jullie er even rustig voor zijn gaan zitten om 'm te bekijken ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
[quote="rene1"]Normaal ben ik van weinig stickers en weinig kleur (Als het maar zwart is) Maar met de Hed stickers vind ik 'm absoluut mooier. Komt misschien omdat de fiets zelf een kleur heeft met die witte delen.[/quote]
Ik ben ook van rustieke dingen inderdaad. Heb ook eerst een vergelijkend sticker onderzoek gedaan: klik hier voor het gephotoshopte preview onderzoek
Ik ben ook van rustieke dingen inderdaad. Heb ook eerst een vergelijkend sticker onderzoek gedaan: klik hier voor het gephotoshopte preview onderzoek
[quote="Heralde"][quote="rene1"]Normaal ben ik van weinig stickers en weinig kleur (Als het maar zwart is) Maar met de Hed stickers vind ik 'm absoluut mooier. Komt misschien omdat de fiets zelf een kleur heeft met die witte delen.[/quote]
Ik ben ook van rustieke dingen inderdaad. Heb ook eerst een vergelijkend sticker onderzoek gedaan: klik hier voor het gephotoshopte preview onderzoek[/quote]
Ziet er prima uit met die stickers! Bidonhouders zijn ook een 'kleine' vooruitgang![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik ben ook van rustieke dingen inderdaad. Heb ook eerst een vergelijkend sticker onderzoek gedaan: klik hier voor het gephotoshopte preview onderzoek[/quote]
Ziet er prima uit met die stickers! Bidonhouders zijn ook een 'kleine' vooruitgang
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
- martijntijn
- Forum-lid
Mijn Scott Addict SL met FFWD F2R 190ceramic wielen. totaal gewicht 6,14kg ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
[img=http://img709.imageshack.us/img709/1476/img0751j.jpg]
Overige foto's, zie Scott pagina.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
[img=http://img709.imageshack.us/img709/1476/img0751j.jpg]
Overige foto's, zie Scott pagina.
@ martijntijn ; ik ben er stil van, echt een prachtige fiets, hier horen ook geen hoge velgen in, dat haalt de aandacht van het frame. Eén van m'n favorieten op dit forum!
-
- Forum-lid
- Contact
idd mooie fiets! het totaalplaatje klopt!
I don\'t dream my life, I live my dreams!
http://www.freewebs.com/ward_theuns" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freewebs.com/ward_theuns" onclick="window.open(this.href);return false;
- martijntijn
- Forum-lid
Thanks voor de leuke complimenten! Ik blijf er zelf ook maar naar kijken, zelfs als ik er net 6uur op heb gezeten! ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Zadel is persoonlijk uitgekozen en zal er niet snel vanaf gaan. Stuur/pen combi ga ik wellicht nog een keer vervangen voor Schmolke/syntace. En die bidonhouders.. ook daar kies ik voor degelijkheid en betrouwbaarheid
Er komt volgend jaar nog wel een Super Record groep op! Dan is 'ie wel licht genoeg toch?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Zadel is persoonlijk uitgekozen en zal er niet snel vanaf gaan. Stuur/pen combi ga ik wellicht nog een keer vervangen voor Schmolke/syntace. En die bidonhouders.. ook daar kies ik voor degelijkheid en betrouwbaarheid
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik zou toch nog maar eens goed bedenken of je dat stuur wilt vervangen door een Schmolke. Gewicht scheelt wel aardig wat, maar de vorm van de bocht zou ik zelf niet vrolijk van worden. Zo te zien heb je nu een Deda Zero, een Easton EC90SLX heeft nagenoeg dezelfde (fijne) vorm en dat bespaard je 50 gram.
Schmolke is een vrij slap stuurtje ik zo er geen meer willen al kreeg ik hem voor niks,Rij nu met een Deda Presa en die bevalt velen malen beter gewicht is niet alles kan je beter besparen op bv een zadeltje van AX.
Hoe bevalt dat wielset
Hoe bevalt dat wielset
I live to ride,I ride Passoni