Politiek
Klopt helemaal, alleen vind ik het niet verstandig om te term "omvolkingstheorie" dan te gebruiken. Ten eerste komt het niet heel slim over en ten tweede is het iedere keer toch weer een beetje brandstof op het vuurtje van de groep die het wel echt gelooft.
Ondanks dat de forumleden het wellicht niet echt op die manier geloven, lees je tussen de regels toch wel heel veel Facebook- en met name X-"wijsheden". Dat is sowieso een gevaarlijke ontwikkeling.
Ondanks dat de forumleden het wellicht niet echt op die manier geloven, lees je tussen de regels toch wel heel veel Facebook- en met name X-"wijsheden". Dat is sowieso een gevaarlijke ontwikkeling.
Campagnolo Ultra Dork
Ts maar de vraag wat erger is, een enkeling die op de koffie gaat bij Xi of de klimaatactivisten…Enzzo schreef: ↑20 jan 2024 21:19 Maar het is wel een beetje eng dat mensen met het vermogen om fietsen van €4000,- of meer te betalen, daar één en ander aan kritiek op kunnen ventileren, mensen die zeeën van tijd hebben om de godganse dag op een forum actief te zijn, mensen die de meest idiote boeken en schrijvers aanhalen om hun argumenten kracht bij te zetten, en mensen die een rechts extremistische partij als Vlaams belang (een partij die banden heeft met China zoals onlangs duidelijk is geworden: China! Het enige nog communistische bolwerk in deze wereld,
De klimaatactivisten zorgen dat we China 100% in de kaart spelen,
Waar denk je dat alle zonnepanelen, batterijen, elektrische auto’s, elektronica enz enz vandaan komen?
Just het land die net zoveel CO2 uitstoot als de rest van de wereld…..
-
- Forum-lid
Ernie C. schreef: ↑21 jan 2024 21:49 ...................... Goedkope arbeidskrachten inhuren is in ieder geval heel iets anders dan bewust omvolken naar een islamitische samenleving. Daarmee is het gewoon complotdenken.
Als de problemen die dit oplevert gelijk zijn , dan is alleen de intentionaliteit nog verschillend. Ik denk dat het voor mensen die zich benadeeld, vervreemd en ontworteld voelen weinig uitmaakt of de realiteit een gevolg is van een intentie of een bijwerking is van economisch systeem.
En wat is nu precies het probleem met deze mensen? De huidskleur, hun geloof of de taal die ze onderling spreken? Volgens mij is het oorzaak van de problemen die ze veroorzaken, het gevolg van het gegeven dat ze als tweederangs burgers worden behandeld. De oplossing is dan volgens velen om ze als derderangs burgers te gaan behandelen.
Ik denk dat het probleem is dat de autochtone bevolking geconfronteerd wordt met een realiteit waar ze niet om gevraagd heeft, bovendien zijn de voordelen die deze realiteit biedt grotendeels weggelegd voor een kleinere groep mensen, de nadelen zijn er vooral voor Jan met de Pet. Herken ook dit weer als een neoliberaal principe.
Een probleem van grootschalige migratie is dat normen en waarden gewoon verschillend zijn, logisch binnen verschillende culturen. Niet verbaasd dat dit tot conflicten leidt.
Nee, links en woke zijn ook niet alles, maar de intentie is in ieder geval het beste doen voor mens, dier en planeet. Dat kun je van de liberale geldwolven en extreemrechtse machtswellustelingen niet zeggen.
Hiermee pretendeer je dat je weet wat goed is voor de mens (en omgeving), ik durf dat te betwijfelen, nog nooit een coherente universeel houdbare visie op moraliteit gezien, geen enkele ethische filosofie is houdbaar als je ze grondig analyseert, jullie Nederlanders hebben daar de gewoon fantastische Herman Philipse voor, die fileert dat haarfijn.
En de wijk waar ik ben opgegroeid hoefde je na 20:00u ook niet in te komen. Wat dat betreft hoef je mij echt niks te vertellen. Ik weet ook waar die boosheid en uitzichtloosheid vandaan komt. Dat was 30 jaar geleden al zo. Destijds werd dat "opgelost" door de Nederlanders door massaal vvd te gaan stemmen, zonder dat enige kans om ook maar een graantje mee te pikken van de liberale geneugten.
Aangezien de meeste extreemrechts-stemmers uit het VVD-CDA kamp komen, mogen ze ook wel de hand in eigen boezem steken. Ook nu weer eisen ze van de VVD dat ze mee aanschuiven in het kabinet. Dan moet je die omvolkingstheorie niet aan een vage elite (met vaak de aanvulling "linkse" erbij) toeschrijven.
Op punt twee heb je grotendeels gelijk.
Ik pretendeer alleen de kunnen zien wat de intenties zijn. Vooral op woke-vlak, slaan ze op links ook compleet door en doen ze lang niet alrijd wat goed voor de mens is, maar het is volgens mij wel goed bedoeld.
Op punt twee heb je grotendeels gelijk.
Ik pretendeer alleen de kunnen zien wat de intenties zijn. Vooral op woke-vlak, slaan ze op links ook compleet door en doen ze lang niet alrijd wat goed voor de mens is, maar het is volgens mij wel goed bedoeld.
Campagnolo Ultra Dork
- Enzzo
- Forum-lid HC
lugosi schreef: ↑22 jan 2024 17:37Ernie C. schreef: ↑21 jan 2024 21:49 ...................... Goedkope arbeidskrachten inhuren is in ieder geval heel iets anders dan bewust omvolken naar een islamitische samenleving. Daarmee is het gewoon complotdenken.
Als de problemen die dit oplevert gelijk zijn , dan is alleen de intentionaliteit nog verschillend. Ik denk dat het voor mensen die zich benadeeld, vervreemd en ontworteld voelen weinig uitmaakt of de realiteit een gevolg is van een intentie of een bijwerking is van economisch systeem.
En wat is nu precies het probleem met deze mensen? De huidskleur, hun geloof of de taal die ze onderling spreken? Volgens mij is het oorzaak van de problemen die ze veroorzaken, het gevolg van het gegeven dat ze als tweederangs burgers worden behandeld. De oplossing is dan volgens velen om ze als derderangs burgers te gaan behandelen.
Ik denk dat het probleem is dat de autochtone bevolking geconfronteerd wordt met een realiteit waar ze niet om gevraagd heeft, bovendien zijn de voordelen die deze realiteit biedt grotendeels weggelegd voor een kleinere groep mensen, de nadelen zijn er vooral voor Jan met de Pet. Herken ook dit weer als een neoliberaal principe.
Een probleem van grootschalige migratie is dat normen en waarden gewoon verschillend zijn, logisch binnen verschillende culturen. Niet verbaasd dat dit tot conflicten leidt.
Nee, links en woke zijn ook niet alles, maar de intentie is in ieder geval het beste doen voor mens, dier en planeet. Dat kun je van de liberale geldwolven en extreemrechtse machtswellustelingen niet zeggen.
Hiermee pretendeer je dat je weet wat goed is voor de mens (en omgeving), ik durf dat te betwijfelen, nog nooit een coherente universeel houdbare visie op moraliteit gezien, geen enkele ethische filosofie is houdbaar als je ze grondig analyseert, jullie Nederlanders hebben daar de gewoon fantastische Herman Philipse voor, die fileert dat haarfijn.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Wat mij betreft ook hoor maar laten we eerlijk zijn: witwaspraktijken, woekerrente, dubieuze investeringen, …
Er is wel een legitieme reden om die club sowieso een keer aan de tand te voelen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind