is shiftec dezelfde winkel als Shifting Gears in Brugge?sharkman113 schreef:dat zou ik enkel doen als ik de maat zeker wist. Heb al twee rijders gezien die gewoon op echt te kleine fietsen rondreden (veel klachten) en die maat was ze door shiftec echt aanbevolen (en meer dan een langere stuurpen zat er na serieuze klachten niet in.....)Of eens bellen naar "Shifting Gears", de Specialized Concept store in Brugge Tel +32 50 313 800
Specialized
Of Dupond in kortrijk.... https://www.facebook.com/FietsateljeeDupont?fref=tshashie schreef:Ok bedankt voor de snelle replies en info ! Zal eens langsgaan bij Shifting Gears , dat is het dichtst bij Gent
-
- Forum-lid HC
De fietsten kwamen uit brugge van de Specialized store, die heeft shifting gears (op de bon stond weer iets anders) en op de vork stond een kleine sticker met shiftec.is shiftec dezelfde winkel als Shifting Gears in Brugge?
Gok dus van wel.....
Kijk eens bij Cycloon Kaprijke, niet ver van Gent, perfecte service en ze kunnen daar als geen ander de fiets helemaal op maat afstellen. Daar komen wielrenners, triatleten van heinde en ver voor naar Kaprijke.hashie schreef:. Ik kom uit België , regio Gent . Heb navraag gedaan bij een Specialized Concept StoreIn welke omgeving zoek je?
Ok, ik heb net even naar de factuur van mijn fiets gekeken uit 2012, en daar staat enkel Shifting Gears op vermeld, ach ja, is eigenlijk niet zo belangrijk ...sharkman113 schreef:De fietsten kwamen uit brugge van de Specialized store, die heeft shifting gears (op de bon stond weer iets anders) en op de vork stond een kleine sticker met shiftec.is shiftec dezelfde winkel als Shifting Gears in Brugge?
Gok dus van wel.....
-
- Forum-lid HC
Maakt eigenlijk ook niet uit één slecht metende verkoper staat niet voor een hele zaak, en fouten maken we allemaal weleens (overigens zegt de manier waarop je het oplost veel meer en een onmogelijk passende sl4 terugnemen is ook een flinke stap......)
-
- Forum-lid
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ik dacht eigenlijk eerder iets van ongeveer rond de 6.5 en 16.8 kg.
- Corto Maltese
- Forum-lid
Dat is wel een erg enge marge. ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
- Forum-lid