Cervélo
Supervette fiets! Absolute droomwielen ook die Edge
proficiat marcobos, een echte superbike. Niks op af te keuren.Zelf vind ik het kleurenpalet van de sl ook mooier dan die van de s3.
Heeft er iemand al een foto gevonden van de s2 of s3 waarbij de 3T vork in het zwart is en niet in het rood of grijs is? Denk dat dit mooier is .
Heeft er iemand al een foto gevonden van de s2 of s3 waarbij de 3T vork in het zwart is en niet in het rood of grijs is? Denk dat dit mooier is .
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
Prachtige SLC-SL, marcobos. Lijkt wel ietsje op de mijne, met Syntace stuurpen, Sram Red en de remhoevetjes (al gebruikte ik de lichtere ZG's).
@ litespeed: die spaakmagneet die je moet opkleven zijn nu weer niet zo ideaal hoor. Ze geven een heel zwak signaal (allé, ontvangst, want die dingen zenden niet uit hé), dus je moet je sensor er heel nauwkeurig dicht bij afstellen... niet prettig bij insteken van het wiel. En je hebt steeds het gevaar om ze bij het optrekken te toucheren en van je spaak af te rijden. Ik doe het toch niet meer.
@ litespeed: die spaakmagneet die je moet opkleven zijn nu weer niet zo ideaal hoor. Ze geven een heel zwak signaal (allé, ontvangst, want die dingen zenden niet uit hé), dus je moet je sensor er heel nauwkeurig dicht bij afstellen... niet prettig bij insteken van het wiel. En je hebt steeds het gevaar om ze bij het optrekken te toucheren en van je spaak af te rijden. Ik doe het toch niet meer.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef:@ litespeed: die spaakmagneet die je moet opkleven zijn nu weer niet zo ideaal hoor. Ze geven een heel zwak signaal (allé, ontvangst, want die dingen zenden niet uit hé), dus je moet je sensor er heel nauwkeurig dicht bij afstellen... niet prettig bij insteken van het wiel. En je hebt steeds het gevaar om ze bij het optrekken te toucheren en van je spaak af te rijden. Ik doe het toch niet meer.
Dan heb je denk ik niet een goede versie. Ik heb zelf 0,0 problemen en ik heb eerder het idee dat de magneten sterker zijn dan de standaard magneten van, in mijn geval Polar (S720i). Mijn sensoren (2x snelheid, 1x cadans op in totaal 2 fietsen) plaats ik dus zeker niet dichter op de magneet. Zeker nog een mm of 3 speling en aantikken bij aanzetten is dus niet aan de orde (even los van het feit of ik dezelfde kracht als jij kan ontwikkelen...). Het ziet er simpelweg veel mooier uit. En zeker op zo'n fiets.
Bedankt voor de positieve reacties!
Het zadel gaat nog circa 1,5 cm naar beneden, zodra ik mijn nieuwe schoenen heb. Ik ga voor een paar Bont schoenen en in vergelijking met mijn huidige specialized schoenen is de dikte van de zool circa 1,5 cm dunner. Verder is de adapter van 3mm op de schoen voor het speedplayplaatje niet meer nodig. Daarnaast kan ik ook nog een spacer onder de stuurpen verwijderen.
Het zadel gaat nog circa 1,5 cm naar beneden, zodra ik mijn nieuwe schoenen heb. Ik ga voor een paar Bont schoenen en in vergelijking met mijn huidige specialized schoenen is de dikte van de zool circa 1,5 cm dunner. Verder is de adapter van 3mm op de schoen voor het speedplayplaatje niet meer nodig. Daarnaast kan ik ook nog een spacer onder de stuurpen verwijderen.
Ik probeer mijn SLT op de 7,5 kg te krijgen voor volgende zomer. Het gewicht zit in het crankstel. Alu Centaur wordt Centaur Carbon CT met Stronglight CT2. Nu heb ik nog een alu model zadelpen. Ik vroeg me af of ik deze gewoon kan vervangen voor de nieuwe carbon pen uit de S1, die zonder draaiende kop. Even voor de duidelijkheid deze:
Heeft iemand enig idee hoeveel dat kan gaan kosten en hoeveel voordeel dat kan opleveren?
[img=http://img370.imageshack.us/img370/3423 ... ostul1.png]
Heeft iemand enig idee hoeveel dat kan gaan kosten en hoeveel voordeel dat kan opleveren?
[img=http://img370.imageshack.us/img370/3423 ... ostul1.png]
RobertG schreef:Ik heb mijn alu pen ook vervangen door de carbon pen bij mijn SLT. Geen probleem.
Volgens mij adviesprijs rond de 150 euro en gewicht onder de 200 gram.
Heb trouwens hierdoor een alu pen te koop.
Ik bedoel met alu pen natuurlijk de carbon pen met draaibare alu kop.
aaRGee