Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Waar staat dat dan? Ik lees: Carbon look zadel. Dat is dus een zadel met een carbon geweven printje...niks geks aan volgens mij...Tita Eli schreef:heeeel apart, carbon?
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Infinito GB
- Forum-lid
Ik zou persoonlijk juist geen fiets kopen die van een wedstrijd/profrenner zou zijn geweest.
Als je ziet hoe die gasten met hun materiaal omspringen, zeker als het allemaal even tegenzit.
Ze gooien en smijten met fietsen die zoveel kosten dat de meeste van ons ze zelfs niet zouden kunne//willen betalen,
en dan zou je na het wielerseizoen zo'n gemangelde fiets kopen.
Volgens mij ben je toch beter af met een nieuw, maar iets goedkopere versie.
Als je ziet hoe die gasten met hun materiaal omspringen, zeker als het allemaal even tegenzit.
Ze gooien en smijten met fietsen die zoveel kosten dat de meeste van ons ze zelfs niet zouden kunne//willen betalen,
Als ik dat zie denk ik altijd "joh, als je die fiets echt niet meer moet en er zo nodig mee wilt smijten gooi hem dan even bij mij over de heg".G.B. Lux Dream schreef:Ik zou persoonlijk juist geen fiets kopen die van een wedstrijd/profrenner zou zijn geweest.
Veni. Vidi. Fietsie.