Bianchi
Die van mij heeft wel dezelfde kleur, maar is een via nirone. Dit is de nieuwe fiets van Lotto Jumbokobro schreef:Het lijkt we of er alleen nog maar mooie fietsen gemaakt worden
Hij is mooi hoor, veel plezier ermee
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Ha, dan kan ik zonder iemand voor het hoofd te stoten zeggen dat ik hem helemaal niet mooi vind: die Oltre vind ik sowieso zowat het lelijkste Bianchi-model ooit, en die stuurbocht past er ook helemaal niet bij. Gelukkig heeft hij een mooi kleurtje: da's toch dat.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Het stuur okè maar de kleur komt mooi uit op het frame vind ik
Die Belkinfiets vond ik ook foeilelijk maar hier kun je echt mee tevoorschijn komen
Voor mij is het echt een verbetering
Maarja smaken verschillen
Die Belkinfiets vond ik ook foeilelijk maar hier kun je echt mee tevoorschijn komen
Voor mij is het echt een verbetering
Maarja smaken verschillen
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
nog interessant hoe de meest klassieke stuur-vorm tegenwoordig als 'raar' en lelijk wordt beoordeeld...
smaken verschillen en voor mij gaan de kleur van het stuurlint en de banden met natuurflanken niet,
dat met de spaken is hopelijk weerkaatsing van foto-flitslicht...
smaken verschillen en voor mij gaan de kleur van het stuurlint en de banden met natuurflanken niet,
dat met de spaken is hopelijk weerkaatsing van foto-flitslicht...
-
- Forum-lid
Ik vrees van niet, de spaken zouden recht moeten zijn en daardoor om en om moeten reflecteren bij platte spaken.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Het is natuurlijk niet de stuurbocht op zich, maar de combinatie met dat Oltre-kader klopt gewoon voor geen meter! Bij een klassieke fiets zoals op onderstaande foto past die daarentegen perfect:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)