adroit schreef:Martijnnnn schreef:Is er eigenlijk wat bekend over de prijs van een los FP3 frame in 2011? Ben wel benieuwd..
1549,-
Thanks!
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
adroit schreef:Martijnnnn schreef:Is er eigenlijk wat bekend over de prijs van een los FP3 frame in 2011? Ben wel benieuwd..
1549,-
RSG schreef:Inderdaad, goed gelezen. Me gewoon voorbereid en ingesteld op de winkel en ik heb er nog van genoten ook! Was niet eens van plan om mijn Colnago daar te laten afbouwen tot de lokale FM (waar ik mijn vorige twee fietsen op maat en naar eigen wens heb laten maken) me probeerde op te lichten voor honderden euro's en me spullen van jaren geleden als nieuwe 2011 modellen probeerde aan te smeren.........
Zo, nu weer verder over Pina's
elninjo schreef:RSG schreef:Inderdaad, goed gelezen. Me gewoon voorbereid en ingesteld op de winkel en ik heb er nog van genoten ook! Was niet eens van plan om mijn Colnago daar te laten afbouwen tot de lokale FM (waar ik mijn vorige twee fietsen op maat en naar eigen wens heb laten maken) me probeerde op te lichten voor honderden euro's en me spullen van jaren geleden als nieuwe 2011 modellen probeerde aan te smeren.........
ook 2 fietsen bij Vos gehaald,niks mis mee én veel geld in m'n zak gestoken!
pinarello schreef:elninjo schreef:RSG schreef:Inderdaad, goed gelezen. Me gewoon voorbereid en ingesteld op de winkel en ik heb er nog van genoten ook! Was niet eens van plan om mijn Colnago daar te laten afbouwen tot de lokale FM (waar ik mijn vorige twee fietsen op maat en naar eigen wens heb laten maken) me probeerde op te lichten voor honderden euro's en me spullen van jaren geleden als nieuwe 2011 modellen probeerde aan te smeren.........
ook 2 fietsen bij Vos gehaald,niks mis mee én veel geld in m'n zak gestoken!
En je hebt ze al te koop?
Timsen schreef:Nog even vlak voor de winter nieuwe wielen gescoord.....
divino schreef:nieuwe modellen 2011
Zag net op een flyer dat alle nieuwste Pinarello's 2011 te zien zijn op 16-17 okt. in Renesse.
bij de Mercedes garage
Handig want dan hoef ik tenminste niet naar Bike motion, mij te druk daar.
en ik ga toch alleen maar voor een Pina