Pinarello
Wel spijtig dat ze het niet in Roosendaal houden, zoals de vorige jaren. Renesse is wel een pak verder van bij ons vandaan. Waarom niet in Zierikzee? Evertse heeft toch daar zijn winkel. Waarom in een Mercedes garage? Ik zie de connectie niet.
galileo schreef:Wel spijtig dat ze het niet in Roosendaal houden, zoals de vorige jaren. Renesse is wel een pak verder van bij ons vandaan. Waarom niet in Zierikzee? Evertse heeft toch daar zijn winkel. Waarom in een Mercedes garage? Ik zie de connectie niet.
Beide te duur voor wat je krijgt?:D
Twitter: @rbruijns
misschien een aparte vraag, maar ik ben wel geintereseerd in de frameprijzen van elke pinarello, en waar je deze evt. kan krijgen
ik heb een hele tijd het internet afgestruimd, maar een fietsenhandelaar die enkel (vele verschillende) pinarello frames verkoopt heb ik nog niet kunnen vinden. wel veel afgebouwde fietsen, daarentegen.
om zelf een beginnetje te maken:
F4:13 : ong. 1200
prince: ong. 2800
dogma: ong. 4100
ik heb een hele tijd het internet afgestruimd, maar een fietsenhandelaar die enkel (vele verschillende) pinarello frames verkoopt heb ik nog niet kunnen vinden. wel veel afgebouwde fietsen, daarentegen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
rbr schreef:galileo schreef:Wel spijtig dat ze het niet in Roosendaal houden, zoals de vorige jaren. Renesse is wel een pak verder van bij ons vandaan. Waarom niet in Zierikzee? Evertse heeft toch daar zijn winkel. Waarom in een Mercedes garage? Ik zie de connectie niet.
Beide te duur voor wat je krijgt?:D
+1:p
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
Spacekip schreef:misschien een aparte vraag, maar ik ben wel geintereseerd in de frameprijzen van elke pinarello, en waar je deze evt. kan krijgen
kijk maar eens op de site van cardsports
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
-
- Forum-lid
Je kunt natuurlijk ook bij Vos in Zwanenburg kijken maar dan moet je wel weten wat je wilt hebben en van te voren bellen wat hij nou echt in huis heeft!!
Madhill schreef:Spacekip schreef:misschien een aparte vraag, maar ik ben wel geintereseerd in de frameprijzen van elke pinarello, en waar je deze evt. kan krijgen
kijk maar eens op de site van cardsports
Spacekip schreef:misschien een aparte vraag, maar ik ben wel geintereseerd in de frameprijzen van elke pinarello, en waar je deze evt. kan krijgen
vanaf deze week staan de Pina's in Promo bij Primator te Zwijndrecht..
alle modellen 2010 aan inkoopprijs!!!!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan ben ik wel benieuwd wat die prijzen zijn.....
Less is bore
-
- Forum-lid
ik eigenlijk ook wel...
De mercedes dealer is rijd ook op een Pina en is er helemaal gek van vandaar de locatie, denk ik.
Stond vorige week ook een ferrari in de garage.
Heb een aantal bedrijfswagens in onderhoud daar en het is wel een aparte showroom
Staat zelfs een vijver en een rotspartij tussen de auto's
Stond vorige week ook een ferrari in de garage.
Heb een aantal bedrijfswagens in onderhoud daar en het is wel een aparte showroom
Staat zelfs een vijver en een rotspartij tussen de auto's
Tirex schreef:Spacekip schreef:misschien een aparte vraag, maar ik ben wel geintereseerd in de frameprijzen van elke pinarello, en waar je deze evt. kan krijgen
vanaf deze week staan de Pina's in Promo bij Primator te Zwijndrecht..
alle modellen 2010 aan inkoopprijs!!!!
vandaag heb ik de juiste prijzen gekregen,
i.v.m de Dogma zat ik er enkele eur's naast..
wat er in stock is:
Frames:
- Dogma blauw-wit 2970eur (maat 55)
- Prince rood-wit 2745eur (maat 53)
- FP7 rood-wit 2230eur (maat 56)
- FP7 kleur??? 2230eur (maat 51.5)
Fietsen:
- FP3 rood-wit Athena 2690eur (maat 53 & 55)
- FP3 blauw-wit Ultegra 2520eur (maat 56)
- FP2 kleur??? Veloce 1820eur (maat 55)
- FP2 kleur??? 105 1955eur (maat 57)
- FP1 kleur??? Xenon 1130eur (maat 56)
Groeten Tirex