Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Ik kan ook zeker genieten van dit weer, alleen kan ik deze week geen vrij nemen om te fietsen. En dan is het balen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Het is morgen stralend mooi weer. Er zal alleen een guur windje staan. Dus hup pak de dikke muts en handschoenen en ga lekker naar buiten.
Code geel lijkt me wel wat overdreven, maar hij is ook alleen afgegeven voor de ochtend. Het is wel zeker niet aan te raden om morgen in de plomp te fietsen ( of al proberen te gaan schaatsen ). Mocht je nat worden
Code geel lijkt me wel wat overdreven, maar hij is ook alleen afgegeven voor de ochtend. Het is wel zeker niet aan te raden om morgen in de plomp te fietsen ( of al proberen te gaan schaatsen ). Mocht je nat worden
Laatst gewijzigd door thestudent op 08 jan 2024 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Het was hier in Noord-Holland ook goed koud net, gevoelstemperatuur -10 met windkracht 6.... (en dan had ik hem nog niet eens vol tegen, al kan je jezelf dan wel wat warmer trappen)
4 lagen aan (waarvan 1 windvest) en handschoenen deden het nog maar net, castelli estremo.
4 lagen aan (waarvan 1 windvest) en handschoenen deden het nog maar net, castelli estremo.
- thestudent
- Forum-lid HC
Alles uit de kast dus
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik reed vandaag door een iets te diepe plas. Zo’n 30km met een halfnatte sok gefietst, dat werd snel flink koudthestudent schreef: ↑08 jan 2024 19:44 (….) Het is wel zeker niet aan te raden om morgen in de plomp te fietsen ( of al proberen te gaan schaatsen ). Mocht je nat worden
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Och, ging vandaag prima. Woon-werk en heen de wind bijna vol tegen. Craft ondershirt lange mouw en Castelli Alpha Ros2 op bovenlichaam en lange broek. Totaal niet koud gehad.
Hooguit de voeten. Dikke winterschoenen, dikke overschoenen en toch niet meer fijn warm. Morgen de elektrische zooltjes ook maar gebruiken.
Hooguit de voeten. Dikke winterschoenen, dikke overschoenen en toch niet meer fijn warm. Morgen de elektrische zooltjes ook maar gebruiken.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik niet, maar ik ben sowiso voor meer zelf nadenken.
Vroegâh stonden wij met -10 gewoon op de schaats. Dikke muts, sjaal, etc en als je het écht koud kreeg snel weer naar binnen.
We hebben het over een veredelde nachtvorst en een gemeen windje: als er ooit écht een reden voor waarschuwing is neemt geen mens het meer serieus.
Less is bore