Canyon
Ben in afwachting van mijn 2e canyon, deze keer een alu-ultimate : http://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bike.html?b=3077" onclick="window.open(this.href);return false;
Met de vcls-post 2.0
Hopelijk wordt er goed gecommuniceerd ivm de postlevering zodat ik niet nodeloos een dag thuis blijf ( vorige keer ben ik hem in Koblenz gaan halen )
Nu weet ik wat ik wil en ken ik de maat
Met de vcls-post 2.0
Hopelijk wordt er goed gecommuniceerd ivm de postlevering zodat ik niet nodeloos een dag thuis blijf ( vorige keer ben ik hem in Koblenz gaan halen )
Nu weet ik wat ik wil en ken ik de maat
Sworks Venge
Ziet er goed uit! Mooie aanvulling op de Aeroad. Als UPS nog steeds de uitlevering doet weet je vrij nauwkeurig wanneer de zending aankomt. En anders kan je een afspraak maken voor een pick-up bij een UPS depot. Thuis blijven voor pakketjes vind ik inmiddels waardeloos. Mag wat mij betreft altijd meteen naar afhaalpunt(althans de optie omdat aan te geven).
Mijn fietsmaat heeft er net eentje gekocht als tweede fiets (ook de 8.0).brekson schreef:Ben in afwachting van mijn 2e canyon, deze keer een alu-ultimate : http://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bike.html?b=3077" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij kon hem zo meenemen in Koblenz.
Ik heb er vorige week een ritje mee gemaakt; nou die wil wel vooruit, zeg!
Goede keus!
Afhalen bij een pick-up point is niet mijn beste optie, vorige keer in Koblenz moest ik ook al de bikeguard ( doos) achterlaten omdat deze niet in de auto konhaaldoor schreef:Ziet er goed uit! Mooie aanvulling op de Aeroad. Als UPS nog steeds de uitlevering doet weet je vrij nauwkeurig wanneer de zending aankomt. En anders kan je een afspraak maken voor een pick-up bij een UPS depot. Thuis blijven voor pakketjes vind ik inmiddels waardeloos. Mag wat mij betreft altijd meteen naar afhaalpunt(althans de optie omdat aan te geven).
Ik rijd wel mercedes maar mijn achterbank kan niet plat Die optie kon er niet meer bij
Moest toen de Aeroad monteren en op de thule zetten of plat in de koffer leggen zonder doos (heb voor het laatste gekozen, redelijk omslachtig ) en dan 300km bollen met nieuwe dure spullen los in de koffer
Maar nu wil ik wel de doos voor eventuele terugzendingen , hopelijk nooit nodig, maar nu ik 2 canyons heb wordt de kans wel wat groter
Afwachten dus
Sworks Venge
Canyon Winterproject
Sinds september 2007 fiets ik op een Canyon Ultimate CF, destijds nieuw gekocht. Wat een heerlijke fiets is dit toch. Geheel afgemonteerd met Campagnolo Centaur + Chorus (cranck FSA).
Heb er inmiddels al het één en ander aan gewijzigd: Te beginnen door de std. Mavic Ksyrium Equipes te verwisselen door Campagnolo Shamal Ultra (2009). Een Compact racestuur, het harde Flight carbon zadel is vervangen door een veel comfortabeler Specialized.Wit stuurlint + witte kapjes op de remgrepen.
Deze fiets is ondertussen tijdens heel wat pittige tochten behoorlijk op de proef gesteld, o.a. Parijs Roubaix in 2010 (op 36-spaaks Rigida's + 25mm Conti's) en afgelopen jaar de Tour for Life. Nooit geen problemen ondervonden.
Uploaded with ImageShack.us
Maar nu komt het:
Na ruim 5 jaar wil ik eigenlijk wel weer eens wat anders. In ieder geval gaat vanwege de perfecte rijeigenschappen de voorkeur weer uit naar een Canyon. Een SLX staat me wel aan. Maar wat ik minder vind, dat is de kleurstelling van de Canyons: praktisch allemaal wit/zwart of zwart/wit. Ik wil iets spannenders!
Op BikeMotion stond op de ploegleiders auto van Katusha de fiets van Oscar Freire. In het zilvermetallic met zwarte decals + afmontage: wauw!
Dus dat bracht me aan het denken; ik ben nog uiterst tevreden over m'n huidige Canyon, dus als ik 'm nu eens laat overspuiten! In de kleur zilver-metallic, met een tintje blauw er in. Met volledig zwarte afmontage; cool!
De fiets staat sinds vorige week bij BCP, en wordt gespoten in mijn gewenste kleur. Tevens wil ik er nog andere wielen onder; zit sterk te dubben over óf Campagnolo Bullet 50 Ultra Dark Label, óf Reynolds Assault. Beide wielen hebben natuurlijk hun voor- en nadelen....
Ik houd jullie op de hoogte...
Sinds september 2007 fiets ik op een Canyon Ultimate CF, destijds nieuw gekocht. Wat een heerlijke fiets is dit toch. Geheel afgemonteerd met Campagnolo Centaur + Chorus (cranck FSA).
Heb er inmiddels al het één en ander aan gewijzigd: Te beginnen door de std. Mavic Ksyrium Equipes te verwisselen door Campagnolo Shamal Ultra (2009). Een Compact racestuur, het harde Flight carbon zadel is vervangen door een veel comfortabeler Specialized.Wit stuurlint + witte kapjes op de remgrepen.
Deze fiets is ondertussen tijdens heel wat pittige tochten behoorlijk op de proef gesteld, o.a. Parijs Roubaix in 2010 (op 36-spaaks Rigida's + 25mm Conti's) en afgelopen jaar de Tour for Life. Nooit geen problemen ondervonden.
Uploaded with ImageShack.us
Maar nu komt het:
Na ruim 5 jaar wil ik eigenlijk wel weer eens wat anders. In ieder geval gaat vanwege de perfecte rijeigenschappen de voorkeur weer uit naar een Canyon. Een SLX staat me wel aan. Maar wat ik minder vind, dat is de kleurstelling van de Canyons: praktisch allemaal wit/zwart of zwart/wit. Ik wil iets spannenders!
Op BikeMotion stond op de ploegleiders auto van Katusha de fiets van Oscar Freire. In het zilvermetallic met zwarte decals + afmontage: wauw!
Dus dat bracht me aan het denken; ik ben nog uiterst tevreden over m'n huidige Canyon, dus als ik 'm nu eens laat overspuiten! In de kleur zilver-metallic, met een tintje blauw er in. Met volledig zwarte afmontage; cool!
De fiets staat sinds vorige week bij BCP, en wordt gespoten in mijn gewenste kleur. Tevens wil ik er nog andere wielen onder; zit sterk te dubben over óf Campagnolo Bullet 50 Ultra Dark Label, óf Reynolds Assault. Beide wielen hebben natuurlijk hun voor- en nadelen....
Ik houd jullie op de hoogte...
Laatst gewijzigd door imarc op 22 feb 2013 20:35, 2 keer totaal gewijzigd.
- timofietst
- Forum-lid
Mooi hoor, ben benieuwd naar het resultaat. Laat je er wel weer Canyon decals op spuiten/stickeren?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik ben ook benieuwd! Wel slim eigenlijk, met een redelijk budget toch weer een "nieuwe" fiets.
Enne, als ie bevalt, waarom ook niet?
Enne, als ie bevalt, waarom ook niet?
Ga dit met interesse volgen! Lijd ook aan het probleem dat ik aan mijn Canyon CF geen verbeter punten kan ontdekken. Dus denk dat het ook in de toekomst ook wel eens herlakken kan worden. Mede gestoeld door het enige minpunt van Canyon. De duurzaamheid van de lak...
Krasjes zou ik nog mee kunnen leven. Rond de drop outs bladert het er gewoon af bij mij. En op de schuine buis is er ook al stukje er vanaf. Zelf bijgewerkt maar toch... Als ik het vergelijk met mijn Specialized MTB die meer te lijden heeft staat die er een stuk beter voor.
-
- Forum-lid
Hoe komt het eigenlijk dat canyon fietsen kan maken in een lagere prijklasse maar met een fantastische kwaliteit?
Ja hebt bijvoorbeeld de roadlite al 7.0, voor 1300 euro heb je dan een fiets met een ultegragroep en een gewicht onder de 8 kilogram,
zijn er dan andere onderdelen met een mindere kwaliteit?
Ja hebt bijvoorbeeld de roadlite al 7.0, voor 1300 euro heb je dan een fiets met een ultegragroep en een gewicht onder de 8 kilogram,
zijn er dan andere onderdelen met een mindere kwaliteit?