Giant
Zeker jammer. Maar dit doen veel merken. RS-510 crankset inzetten om de prijs te dempen. Doet wel afbreuk aan het geheel. In de praktijk merk je daar natuurlijk vrij weinig van als je fietst maar het is een soort van cosmetische afbreuk aan het geheel. En ja dan heb je ook nog het gewicht maar ik maak me niet druk om een paar grammetjes verschil.
Ach voor die 150 euro gooi waarschijnlijk binnenkort een 105 crankset er op, wanneer deze weer te verkrijgen zijn uiteraard want dat is nogal lastig in deze tijd![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ach voor die 150 euro gooi waarschijnlijk binnenkort een 105 crankset er op, wanneer deze weer te verkrijgen zijn uiteraard want dat is nogal lastig in deze tijd
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Je merkt er idd waarschijnlijk niks van. Er zijn zeker meer merker die het doen. Ook jammer. Terwijl prijs verschil tussen 105 en die rs510 best meevalt... het is ook puur voor de looks. En wat lak betreft.. niet slechter dan mijn vorige fiets met 105?zer0 schreef: ↑24 jul 2021 09:29 Zeker jammer. Maar dit doen veel merken. RS-510 crankset inzetten om de prijs te dempen. Doet wel afbreuk aan het geheel. In de praktijk merk je daar natuurlijk vrij weinig van als je fietst maar het is een soort van cosmetische afbreuk aan het geheel. En ja dan heb je ook nog het gewicht maar ik maak me niet druk om een paar grammetjes verschil.
Ach voor die 150 euro gooi waarschijnlijk binnenkort een 105 crankset er op, wanneer deze weer te verkrijgen zijn uiteraard want dat is nogal lastig in deze tijd![]()
ben op dit topic gekomen nadat ik zocht op 'RideSense BLE,' omdat de mijne zijn batterij amper enkele maanden meegaat.JorgV schreef: ↑12 mar 2021 21:36 Bij de komende beurt mijn dealer maar eens vragen, inderdaad. Ik heb 'm nu anderhalf jaar, maar inmiddels al een keer of 8 het batterijtje vervangen (gebruik altijd Ikea knoopcellen, niet echt top of the range inderdaad..)
@Dennis, ik zou inderdaad ook langs de dealer gaan, zeker als ie net nieuw is.
Heeft iedereen dezelfde ervaring? Het is niet echt praktisch om telkens dat dingetje er af te schroeven...
IK ben uit nieuwsgierigheid op zoek naar wek modeljaar dit zou zijn.
Giant Contend SL Tiagra.
Dikke kans dat dit m'n winterfiets wordt.
![Afbeelding](https://i.vgy.me/d02o0r.jpg)
Giant Contend SL Tiagra.
Dikke kans dat dit m'n winterfiets wordt.
![Afbeelding](https://i.vgy.me/d02o0r.jpg)
Typisch. Ik zit 20 minuten te zoeken en vind niets. En meteen na deze post, vind ik het wel.
't Is een Contend SL Disc2 2017.
't Is een Contend SL Disc2 2017.
Ik heb de Contend SL van hierboven als winterfiets gekocht.
Van een heel fijne heer die helaas al jaren strijdt tegen kanker. Hij kan niet meer fietsen en wilde de fiets verkopen aan iemand die er echt goed voor ging zorgen. Hij had blijkbaar op m'n Facebook profiel gekeken (met fiets foto's) en mij voor alle anderen laten langskomen. En bovendien nog eens 100 euro van de prijs af en tal van spulletjes extra. Voor de prijs die ik betaald heb, bijna diefstal vind ik.
Wel geen lichte fiets. Met de Schwalbe Marathons die er op lagen, tikte hij 10.7 kg aan.
Met de Rubino Endurance bandjes (ook geen lichtgewichten) al 400 gram minder.
Morgen wat verder prutsen.
Ik heb nu wel al een vraagje ivm de (on)mogelijkheid om een front mount te installeren door de Conduct.. Giant heeft zelf een systeem, niet goedkoop en waar ik het vind ook uitverkocht. Zijn er front mounts die ver genoeg gaan?
![Afbeelding](http://yaffa-cdn.s3.amazonaws.com/yaffadsp/images/dmImage/StandardImage/Image-42.jpg)
Van een heel fijne heer die helaas al jaren strijdt tegen kanker. Hij kan niet meer fietsen en wilde de fiets verkopen aan iemand die er echt goed voor ging zorgen. Hij had blijkbaar op m'n Facebook profiel gekeken (met fiets foto's) en mij voor alle anderen laten langskomen. En bovendien nog eens 100 euro van de prijs af en tal van spulletjes extra. Voor de prijs die ik betaald heb, bijna diefstal vind ik.
Wel geen lichte fiets. Met de Schwalbe Marathons die er op lagen, tikte hij 10.7 kg aan.
Met de Rubino Endurance bandjes (ook geen lichtgewichten) al 400 gram minder.
Morgen wat verder prutsen.
Ik heb nu wel al een vraagje ivm de (on)mogelijkheid om een front mount te installeren door de Conduct.. Giant heeft zelf een systeem, niet goedkoop en waar ik het vind ook uitverkocht. Zijn er front mounts die ver genoeg gaan?
![Afbeelding](http://yaffa-cdn.s3.amazonaws.com/yaffadsp/images/dmImage/StandardImage/Image-42.jpg)
-
- Forum-lid
Waarom zet je er geen andere stuurpen op? Probleem opgelost. Dit is niet bepaald fraai.