smeermiddel squirt dry lube
Ik gebruik nu al een tijd de Squirt Lube, en ben daar tevreden over. Nu zie ik dat ze ook een Squirt coated ketting verkopen (samenwerking met KMC). De ketting zou vooraf behandeld zijn met de Squirt Lube, en zou daardoor beter beschermt zijn. De Squirt ketting kost €27,95.
Nog forumleden die deze gebruiken? Of kan ik beter een gewone (Shimano of BBB) ketting en prepareer ik deze ketting alvorens deze te gebruiken?
Nog forumleden die deze gebruiken? Of kan ik beter een gewone (Shimano of BBB) ketting en prepareer ik deze ketting alvorens deze te gebruiken?
Ik zoek in winkel in een straal van 50km van DenBosch waar squirt verkopen.
Of webshop zonder verzend kosten.
Wil ff snel een flacon hebben en hoef niks anders.
Of webshop zonder verzend kosten.
Wil ff snel een flacon hebben en hoef niks anders.
What do you mean i ain't kind, just not your kind.
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
-
- Forum-lid
Mutsaars in Schijndel verkoopt het ook. Geweldig spul.
Je ketting en cassette kijken veelal zwart (ik fiets wel in weer en wind) maar het rijd altijd soepel.
Eenmaal aangebracht, 1 a 2 x per week een laagje aanbrengen is genoeg. Soms wat klontjes verzameld vuil (zo hoort de wax te werken) met een doek verwijderen, squirt erop en weer gaan!
Je ketting en cassette kijken veelal zwart (ik fiets wel in weer en wind) maar het rijd altijd soepel.
Eenmaal aangebracht, 1 a 2 x per week een laagje aanbrengen is genoeg. Soms wat klontjes verzameld vuil (zo hoort de wax te werken) met een doek verwijderen, squirt erop en weer gaan!
-
- Forum-lid
Ik deed er dit eens aan https://www.klium.be/skf-lgep-2-04-smeervet-158100. Eigenlijk vooral bedoeld voor lagers, maar ik kon het niet laten. Liep eigenlijk nog niet gek slecht en kan ik je dus zeker aanraden. Loopt er wel weer snel af helaas en moet je dus na bijna elke rit opnieuw smeren, althans dat was mijn bevinding hé.
Het brandt i.i.g. slecht heb ik ondervonden (niet zo gek want het is op waterbasis). Ik vind het ook waardeloos spul. Brokken grijze smurrie en de smerende capaciteiten zijn ook niet geweldig.