haha, dat verhaaltje van D&D over kohl, dat ie als training met z'n ski's omhoog liep ipv de lift te pakken,
bewijst gewoon dat kohl te lang in nederland heeft gewoond.. teveel hollander geworden om de lift te betalen :p
Tour de France 2008
- de zwarten
- Forum-lid HC
die menchov toch
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Iedereen weet dat Menchov niet kan dalen. Daarom moet hij met een voorsprong de afdaling in gaan. Blijkbaar kon hij dat niet. Toen Kohl aanzette in de laatste meters kwam hij iets achterop, zat bij niemand in zijn wiel en dat bleef ook zo. Valverde springt gewoon keihard over hem heen zonder dat hij kan volgen. Ik vind het wel zwak van Menchov en Rabo. Ze weten al ongeveer een jaar dat deze etappe een probleem ging worden. Misschien dat ze er vanuit gingen dat er nog iemand bij hem zou zitten...
Maar ja, dan heb je Sanchez. Evans gaat in zijn wiel zitten, wat een heel slecht idee was. Hij vloog bijna het ravijn in / reed tegen een stilstaande motor aan, omdat hij niet niet kan wat Sanchez wel kon. Jammer, echt jammer van Dennis. Goed voor de Evans fans.. Het ziet er heel goed uit. Zelfs als hij morgen op twee minuten wordt gereden (hij zal echt wel tijd verliezen morgen), dan nog is hij de grootste kanshebber.
Maar ja, dan heb je Sanchez. Evans gaat in zijn wiel zitten, wat een heel slecht idee was. Hij vloog bijna het ravijn in / reed tegen een stilstaande motor aan, omdat hij niet niet kan wat Sanchez wel kon. Jammer, echt jammer van Dennis. Goed voor de Evans fans.. Het ziet er heel goed uit. Zelfs als hij morgen op twee minuten wordt gereden (hij zal echt wel tijd verliezen morgen), dan nog is hij de grootste kanshebber.
Maar waarom valt hij dan ook bergop niet aan? Zo maak je het Evans wel erg gemakkelijk. Eerlijk gezegd vond ik het een beetje een tegenvallende etappe. Ik had ook wat meer vuurwerk van CSC verwacht. Hier schieten ze weinig mee op. Maar misschien morgen dan maar...
- de zwarten
- Forum-lid HC
teveel wind om aan te vallen. Ik denk wel dat Menchov morgen beter voor de dag zal komen op een terrein waarop hij verschil kan maken (toch tov Evans).
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Menchov had duidelijk geen beste dag, dat speelde ook mee denk ik. In principe is hij kansloos morgen, maar zeg nooit "nooit". De CSC's gaan keihard aanvallen dus in principe kan alles nog gebeuren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
ponsteen schreef: Goed voor de Evans fans..
Zijn die er dan??
Morgen wordt wel leuk denk ik. Menchov MOET aanvallen om nog wat te proberen, CSC zal ongetwijfeld gaan proberen het gat te vergroten met Evans. Kan een hele leuke Alpe worden!
Less is bore