Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Mensen, mensen, laten we nu niet zo negatief zijn:d Er staat van dat soort advertenties zo veel van. We kunnen er nog door over gaan.:\ Blijft natuurlijk lachen wat mensen allemaal niet doen om hun fiets te verkopen. We zouden eigenlijk die verkoper een schot onder z'n kont moeten geven:p
Weer een mooie advertentie van onze vriend AVR. Ik weet niet of het hoort maar het crankstel is toch niet meer nieuw gezien de beschadigingen.
http://link.marktplaats.nl/195860021
http://link.marktplaats.nl/195860021
- christoffel
- Forum-lid
Misschien kijk ik niet goed, maar waar zie jij beschadigingen dan?
We zouden eigenlijk die verkoper een schot onder z'n kont moeten geven
Gang is alles...
-
- Forum-lid HC
[quote="Christoffel"]Misschien kijk ik niet goed, maar waar zie jij beschadigingen dan?
[/quote]
Vergelijk het crankstel in de doos maar eens met porduct foto.
[/quote]
Vergelijk het crankstel in de doos maar eens met porduct foto.
What makes the boat go faster?
- christoffel
- Forum-lid
Tja, dan zal het aan mij liggen. Wat moet ik dan zien?
Gang is alles...
- christoffel
- Forum-lid
Nou, jullie zijn zeker afstammelingen van Arendsoog.
Ik zie echt alleen maar de weerkaatsing van het multi-directional carbon.
Ik zie echt alleen maar de weerkaatsing van het multi-directional carbon.
Gang is alles...
"Gaat weg ivm. aanschaf nieuwe racefiets. "
Ben benieuwd welke maat fiets hij/zij deze keer genomen heeft, of mischien werd de Giant als boodschappen fiets voor de hele fam. gebruikt, vandaar: "Zadelpin en stuur verstelbaar naar eigen wens in hoogte"
Altijd handig als je zoontje van 5 ff naar de appie moet racen voor een potje mayo!
Ben benieuwd welke maat fiets hij/zij deze keer genomen heeft, of mischien werd de Giant als boodschappen fiets voor de hele fam. gebruikt, vandaar: "Zadelpin en stuur verstelbaar naar eigen wens in hoogte"
Altijd handig als je zoontje van 5 ff naar de appie moet racen voor een potje mayo!