Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ervaring met staal

mikethebike
Forum-lid

mikethebike 15 dec 2009 19:59

rijden! schreef:Johan,

zoek je een stalen kader? Ik 'heb' ( nog steeds in bruikleen van de importeur..., maar deze wil hem zeker wel 'kwijt') nog wel een mooie Basso Viper, model 2008. Rood, wit, carbon voorvork. Maatje 58, aflopende bovenbuis! Staat een webtest op de site van Fiets -en het is ook die fiets!

Weet een mooie Koga, meen 57 cm (columbus Max met Campa) te staan.
Vraagprijs is niet duur gezien de staat.

PS Hij is niet van mij, wil je meer weten dan PM sturen.
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 15 dec 2009 20:37

Tomasso schreef:@RideFreeOrDie: Tip? Kijk eens op de site van planet-x voor een guerciotti frame: http://www.planet-x-warehouse.co.uk/aca ... _Road.html

ps: sorry voor de lange link, maar geen idee hoe dat kleiner te maken - iemand anders? Be my guest.

Zo bijvoorbeeld: kijk op de site van Planet-X.

Procedure: ga naar de te linken site, linksklikken (selecteren) op de URL (het http://-adres), vervolgens rechtsklikken op de URL, kies "knippen", ga naar het Fiets-forum, type je tekst, op de plek waar je de link wilt hebben klik je op de "Link"-knop, je krijgt dan een "Script"-venster, navigeer daar heen (klikken), rechtsklikken, kies "plakken" en het gekopieerde adres van de te linken site verschijnt, OK kiezen en in het volgende "Script"-venster type je de aanwijzing voor je eigen stukje (in dit geval dus: "Planet-X"), OK kiezen en je bent er. Als je computer normaliter geen Script-vensters accepteert, moet je dat via klikken op de balk die bovenin je scherm verschijnt even tijdelijk toestaan en vervolgens nog een keer op de "Link"-knop klikken om verder te kunnen gaan.
Het lijkt allemaal ingewikkelder dan het is (dat is altijd zo met procedures). Proberen en je zult zien dat het best meevalt. Succes!
60 x Ventoux

tomasso
Forum-lid

tomasso 15 dec 2009 23:19

Aha, moet dat zo - bedankt! Heel misschien was me uit eigen beweging met enig onderzoek ook gelukt, maar ik vrees dat er ook wat laksigheid meespeelde... volgende keer beter(schap).

mikethebike
Forum-lid

mikethebike 16 dec 2009 15:59

Tomasso schreef:Aha, moet dat zo - bedankt! Heel misschien was me uit eigen beweging met enig onderzoek ook gelukt, maar ik vrees dat er ook wat laksigheid meespeelde... volgende keer beter(schap).

Enig idee welk merk je zou willen hebben, alsmede het type staal?
Of maakt dat laatste je niet uit?
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

tomasso
Forum-lid

tomasso 16 dec 2009 17:06

Ben zelf niet (meer) op zoek naar staal. Heb wel even gekeken naar een Tommasini X-fire maar schrok van de frameprijs, meer dan EUR 2.500 (uit mijn hoofd). Ik denk erover om binnenkort een Planet-x Ti Pro bestellen (vandaar de link naar planet-x). Ze hebben sowieso redelijk wat mooie spullen voor een aantrekkelijke prijs, bijv. 205 gr. lichte cnc remmen voor GBP 99.

ciclista
Forum-lid

ciclista 21 dec 2009 12:50

Afbeelding

Nog een klassieke italiaan die nog steeds nieuw te koop is: Faggin Veneto, 995 euro. Merkwaardig genoeg een duitse website, net over de grens bij Venlo.

indecs
Forum-lid

Gebruikersavatar indecs 21 dec 2009 21:16

Tomasso schreef:Ben zelf niet (meer) op zoek naar staal. Heb wel even gekeken naar een Tommasini X-fire maar schrok van de frameprijs, meer dan EUR 2.500 (uit mijn hoofd). Ik denk erover om binnenkort een Planet-x Ti Pro bestellen (vandaar de link naar planet-x). Ze hebben sowieso redelijk wat mooie spullen voor een aantrekkelijke prijs, bijv. 205 gr. lichte cnc remmen voor GBP 99.

Welke framemaat Tommasini zoek je als ik vragen mag?

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 21 dec 2009 22:37

MiketheBike schreef:
superrose schreef:Bij Kaptein hebben ze nu ook allemaal frames, best een paar mooie gezien

Hadden ze eerst alleen onderdelen dan? :-)

hahahaha ach er gebeuren gekkere dingen heh
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

tomasso
Forum-lid

tomasso 21 dec 2009 22:41

@INDECS: waarschijnlijk 56, hoezo? Heb je er nog eentje staan voor zachte prijs?

mouse
Forum-lid

mouse 22 dec 2009 11:00

indecs
Forum-lid

Gebruikersavatar indecs 22 dec 2009 17:18

Tomasso schreef:@INDECS: waarschijnlijk 56, hoezo? Heb je er nog eentje staan voor zachte prijs?

Ik heb volgende week een heel mooi Tecno frame in huis, maat 53, Columbus EL/OS buizen.
Maar naast dat deze waarschijnlijk veel te klein is, zie ik nu dat een X-fire een rvs TIG gelast frame is. Heel iets anders dan een gelugd klassiek frame dus.

tomasso
Forum-lid

tomasso 22 dec 2009 18:03

Aha, toch bedankt voor dat kortstondige moment van hoop. Je toch ergens je plezier uit halen tijdens deze donkere dagen.

Plaats reactie