Vandaag gefietst in 2007?
Vandaag 84 kilometertjes weggefietst. Vertrokken om negen uur, was best fris, totaal geen spijt dat ik lange mouwen aan had. Later brak de zon door en werd het heerlijk weer. Windje werd wel wat heviger naarmate de toch vorderde. Ritje door "de zak" van Zuid Beveland gedaan. Terug via Veere en langs het veerse meer weer naar Goes.
vandaag tussen de buien door richting Reichswald - Kranenburg- Frasselt en schotheide . Dus nogal wat korte klimmen 1:33 =======38km.
Ik zat er og niet op en daar kwamen de eerste druppelsal maar ja het bloed kruipt waar het niet kan gaan.
Ik zat er og niet op en daar kwamen de eerste druppelsal maar ja het bloed kruipt waar het niet kan gaan.
cornelli racing cycles Uden
Vandaag in de omgeving van Venray getoerd na 1: 20 gerust bij mijn dochter die in Overloon woont.
Heijen-Gennep-Oeffelt-Beugen-Rijkevoort-Ledeacker-St Anthonis-Oploo-Overloon-Venray-Smakt-Holthees-Vierlingsbeek-Groeningen-Vortum Mullem-Sambeek-Boxmeer-Beugen-Oeffelt-Gennep-Thuis....68,5km 2:38.
Was wel erg lekker weer om te karren wat zon en droog....
Heijen-Gennep-Oeffelt-Beugen-Rijkevoort-Ledeacker-St Anthonis-Oploo-Overloon-Venray-Smakt-Holthees-Vierlingsbeek-Groeningen-Vortum Mullem-Sambeek-Boxmeer-Beugen-Oeffelt-Gennep-Thuis....68,5km 2:38.
Was wel erg lekker weer om te karren wat zon en droog....
cornelli racing cycles Uden
-
- Forum-lid HC
Vandaag de Heuvelrugtocht gereden vanuit 3bergen, 's morgens was het de eerste 40 kilometer nog droog. Helaas is het niet droog gebleven, ik kwam er bij de beklimming van de Wageningense Berg zelfs achter dat ik mijn snorkel was vergeten! Op de dijk richting Rhenen stond er een lekker briesje, kortom na 193 km weer terug in 3bergen, een dag met veel regen maar vooral veel wind!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Vandaag ook de heuveltocht vanuit driebergen gefietst, een pijltje gemist en daardoor 203 km gemaakt, zeiknat geregend, windkracht 6 tegen tijdens de terugtocht, 3 lekke banden + een gescheurde buitenband, al met al toch een lekker gevoel er aan over gehouden.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Quote: Origineel geplaatst door Peterj op 12 Mei 2007
Vandaag ook de helletocht vanuit driebergen gefietst, een pijltje gemist en daardoor 203 km gemaakt, zeiknat geregend, windkracht 6 tegen tijdens de terugtocht, 3 lekke banden + een gescheurde buitenband, al met al toch een lekker gevoel er aan over gehouden.
? Zo klinkt het toch! Ik heb helemaal niet gefietst, ga morgen wel een poging wagen. Vandaag slechts een nieuw stuurlintje gewikkeld, voor het eerst. Wel leuk om eens te doen.
Vandaag ook de helletocht vanuit driebergen gefietst, een pijltje gemist en daardoor 203 km gemaakt, zeiknat geregend, windkracht 6 tegen tijdens de terugtocht, 3 lekke banden + een gescheurde buitenband, al met al toch een lekker gevoel er aan over gehouden.
? Zo klinkt het toch! Ik heb helemaal niet gefietst, ga morgen wel een poging wagen. Vandaag slechts een nieuw stuurlintje gewikkeld, voor het eerst. Wel leuk om eens te doen.