Vandaag gefietst in 2011
[quote="Le Grimpeur"][quote=".Jeroen."]Fantastisch weer! Doetinchem-Doesburg-Posbank-Velp-Giesbeek-Doesburg-Doetinchem zo'n 70km. [/quote]
Is je camera defect, of was de batterij (van de camera) leeg:D?[/quote]
Mijn rondje posbank was onderhand al wel bekend dacht ik. Ik zal hem donderdag of anders van't weekend weer eens meenemen.
Is je camera defect, of was de batterij (van de camera) leeg:D?[/quote]
Mijn rondje posbank was onderhand al wel bekend dacht ik. Ik zal hem donderdag of anders van't weekend weer eens meenemen.
- harmderksen
- Forum-lid
Ik heb um wel gezien.. als ik het goed heb.
Je was iets aan het eten ofzo dus je zult me wel niet gezien hebben.
Ik moest ff naar denken ton ik dat petje zag.. maar volgends mij was jeroen het. ;p
Verder vandaag heerlijk genieten van het zonnetje <3
Had al weer beetje de lenten kriebels...
Je was iets aan het eten ofzo dus je zult me wel niet gezien hebben.
Ik moest ff naar denken ton ik dat petje zag.. maar volgends mij was jeroen het. ;p
Verder vandaag heerlijk genieten van het zonnetje <3
Had al weer beetje de lenten kriebels...
wedstrijd: Giant tcr advanced sl rabobank di2
TT: Apex Infinity 2011 ultegra
Training: Colnago clx 2.0 2010 ultegra
TT: Apex Infinity 2011 ultegra
Training: Colnago clx 2.0 2010 ultegra
Heb vanavond heerlijk 2 uurtjes bij schemer/donker gefietst. Het was een mooie rode zonsondergang, een prachtig gezicht op de fiets
het koelde wel snel af, maar daar had ik rekening mee gehouden
het koelde wel snel af, maar daar had ik rekening mee gehouden
Lekker getrained na 1,5 week ziek te zijn geweest.
Lekker in het zonnetje, uit de wind, en weer eens wat anders dan achter een brommertje trainen
[img=http://img832.imageshack.us/img832/7875/thuis013.jpg]
Groet,
Peter
Lekker in het zonnetje, uit de wind, en weer eens wat anders dan achter een brommertje trainen
Groet,
Peter
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="charite"]
[/quote]
Fijn he, die 40km p/u tegenwoordig
[/quote]
Fijn he, die 40km p/u tegenwoordig
Less is bore
-
- Forum-lid
Wat een heerlijk weer. Twee uur lekker gepeddeld door de Ooijpolder richting Kekerdom, stukje Duitsland en daarna de Kartenspielerweg en de Oude Kleefsebaan terug.
-
- Forum-lid
Het was inderdaad heel erg lekker weer en daarom ook iets meer dan 4 uur gefietst. Laten we hopen dat er nog meer van dit soort dagen in februari komen.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="tomkolkman"]Het was inderdaad heel erg lekker weer en daarom ook iets meer dan 4 uur gefietst. Laten we hopen dat er nog meer van dit soort dagen in februari komen. [/quote]
Ja heerlijk, zonnetje, niet al te gek veel wind, graadje of 8 en een Garmin om je door Duitsland heen te loodsen,was leuk ritje!
Ga alleen maar eens verhuizen naar Oldenzaal denk ik, woont PFW dichter bij zijn werk en heb ik niet die verdomde tegenwind naar Enschede iedere keer
Ja heerlijk, zonnetje, niet al te gek veel wind, graadje of 8 en een Garmin om je door Duitsland heen te loodsen,was leuk ritje!
Ga alleen maar eens verhuizen naar Oldenzaal denk ik, woont PFW dichter bij zijn werk en heb ik niet die verdomde tegenwind naar Enschede iedere keer
~live fast, die young ~
- plantagenet
- Forum-lid
Ik hield het niet meer op het werk. Om 3 uur gestopt en daarna op de fiets gesprongen en met een weide boog (71 km) naar huis gereden (is normaal 16 km). Wat een geweldig weer, prachtig laag zonnetje, wat sluierbewolking, eenden in de sloten, weidevogels in het veld, een visser die een snoek vangt...ik klaag niet
Weer of geen weer....één van twee is er altijd