Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

dvw
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:32

dvw 13 okt 2006 19:32




Viel best wel mee, na een uurtje of 11 die dag voelde ik amper iets. De goede houding en een goed zadel en je komt een heel end

Goeiendag, jij fietst 260 km op een stadsfiets en hebt nergens last van? En dat op 16-jarige leeftijd? Talentje? Of gewoon gek? :P Had je 't alleen gefietst trouwens?

dvw
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:32

dvw 13 okt 2006 21:33

^ Nu jij er ook over begint:
Ik ben Demi (m), 20 jaar en woon in Nistelrode (NB). Ik ben nu zo'n 1,5 jaar bezig met fietsen, daarvoor heb ik m'n hele leven gevoetbald, maar m'n enkel stribbelde op een gegeven moment zoveel tegen dat ik er mee moest stoppen. Geluk bij een ongeluk, want toen heb ik de sport van m'n leven ontdekt. Ik fiets meestal alleen en zit niet bij een club ofzo (wie weet in de toekomst).
Het is zo goed als zeker dat ik komend jaar mei van Italië naar huis ga fietsen (1500km in 11 dagen) daar zal ik na de winter flink voor moeten gaan trainen. Ik heb tot nu toe nog geen zwaardere heuvels gehad dan zuidlimburg, maar daar komt dus verandering in. Ik heb d'r zin in!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27872
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 15 okt 2006 12:07

Leuk topic, kende ik nog niet
Ik ben Frank, 24 jaar oud woonachtig in Amsterdam. Ik heb communicatie gedaan op het HBO in Rotterdam. Door de BaMa-structuur heb ik besloten er nog 2 jaar universitair aan vast te plakken. Momenteel zit ik in het laatste jaar (masterfase) van de studie communicatiewetenschappen aan de VU in Amsterdam waar ik ook woon. Eind juli hoop ik af te studeren.
Ben eind vorig jaar begonnen met fietsen. Ik ben gestopt met hockeyen en een vriend hier in Amsterdam zei: koop es een fiets. Dat was een Peugeot Competition met Shimano RSX. Begin dit seizoen ben ik echt serieus gaan trainen en goed op gewicht gekomen. Ook moest natuurlijk serieus geinvesteerd gaan worden in een nieuw hekwerk, dat werd dus een Bianchi 1885 met Ultegra en Easton wielen.
Dit seizoen ook maar meteen mee gedaan met de Marmotte, met als doel uitrijden, wat gelukt is. Heb nu zo'n 5000 op de teller staan. Voor komend seizoen staat de Dolomieten Marathon op 't programma (mits ik ingeloot word). Volgend seizoen wil ik iets gerichter gaan trainen en moet de teller vóór 1 juli toch echt op minimaal 5000 staan. 
Om een beetje fit te blijven tijdens de winter heb ik een hele set winterkleding aangeschaft en ben ik aan trainen voor de 1/2 van Egmond.

sponge
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 18 okt 2006 21:41

sponge 18 okt 2006 21:54

Hoi,
Ik ben Lars, 20 jaar en sinds een paar maanden eigenaar van een Trek 1200. Dit is me zeer goed bevallen dat ik vanaf volgend jaar bij wielerclub bij mij in de buurt ga om wedstrijden te rijden wat me super gaaf lijkt. Natuurlijk haal ik dan wel een betere fiets alleen weet ik nog niet welke :S. Verder ben ik 4de jaars student Bouwkunde op het Graafschap College in Doetinchem (achterhoek).
 
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 11 nov 2006 14:46

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 13 Oktober 2006

eve weer deze topic naar bove schuppen
durven de mensen hier zich niet meer voor te stellen ??

Blijkbaar niet! want na je oproep hebben zich maar 3 mensen voorgesteld (zonder foto). Men wil natuurlijk graag anoniem blijven.
 
kiekeboe

wolfy
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 apr 2006 20:38

wolfy 11 nov 2006 16:39

Bij deze dan
 
Ik ben Suzanne (29), woonachtig in Groningen-stad en sinds anderhalf jaar in het bezit van een racefiets. En dat bevalt erg goed. Daarvoor heb ik wel af en toe op de mountainbike gezeten en ben ik op fietsvakantie geweest in Scandinavië. Ook erg leuk!
Als ik fiets ben ik meestal in het vlakke en winderige Noord-Groningen te vinden.
Dit jaar heb ik helaas te kampen met een knie-blessure , waardoor ik niet zoveel heb gefietst, maar gelukkig gaat dit steeds beter. Deze winter blijf ik op de fiets zitten en ik ben van plan om vanaf begin 2007 bij een club te gaan. Dan hoop ik ook regelmatig met tochten mee te doen waarbij de nodige klim-kilometers gemaakt mogen worden, want dat mis ik hier in het hoge noorden wel.
 
Op verzoek met actiefoto (helemaal links bij de JJC dit jaar)

 
En dit is mijn fiets (framemaatje 50)
hardrijdster, geen wielrenster

paulusp
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 08 nov 2006 22:12

paulusp 12 nov 2006 23:04

Hier ik ook maar...
Paul dus, 26 jaar en een sportieve fietser. Mijn fiets collectie is inmiddels uitgebreid tot 4 stuks.
Een racefiets: Giant
een BMX: HARO, 24 inch cruiser. Tevens een opknapproject.
Een Burco, mijn stadfiets
en mijn nieuwste aanwinst staat in mijn handtekening. Elke dag 12 km dwars door Den Haag naar mijn werk. Schijfremmen voor en achter voor het snelle stop en optrekwerk.
Als er iemand tips heeft voor iemand die voor het eerst op fietsvakantie gaat hoor ik het graag hier: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
schimmeltussejebenen

paulusp
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 08 nov 2006 22:12

paulusp 12 nov 2006 23:08

wat ik vergeet...
Ben ook lid van de kasseifretters, de supportersclub van Tommeke Boonen :-)
schimmeltussejebenen

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 15 nov 2006 21:52

had deze topic nog neit gezien:
 
ik ben Davey jansen, 15 jaar ik word 2e jaars nieweling,doe aan wedstrijd rijden sinds de eerste week dat ik een fiets had,toen werd ik 27 van de 41 dat weet ik nog goed,inmiddels heb ik al wat overwinningen behaald op de weg en op de baan waaronder het dk. verder zit ik in de vierde kaderberoeps metaal voertuigen,kloop op het moment stage bij een autospuiterij,dit is wat ik later ook wil gaan doen en dus volgend jaar de opleiding ga volgen,ik fiets vanaf cat 5 als ik het goed heb,mijn eerste fiets was een groene bianchi,ik vond het een vreselijk ding,afgewerkt met shimano,na 1 jaar kreeg ik mijn nieuwe fiets een ridley cheetah omgebouwd naar normale racefiets(die cheetah is overigens nu mijn tijdritfiets)daar kreeg ik gelijk cosmic carbons onder en een veloce groep,nu rijd ik sinds 1 seizoen op een ridley damocles,het is overigens wel mijn 2e damocles, andere was gescheurd,(kijk maar bij signature daar staat me fiets)ik doe in de winter nog aan baanwielrennen en af en toe mtb.ik heb dus nou in totaal 5 fietsen, ff op een rijtje:
ridley damocles(wedstrijdfiets weg)ridley cheetah(tijdrit)concorde(baanfiets)steffini(mtb)en een no name frame,als reserve +winterfiets,..afgewerkt met campa chorus/centaur,cosmos,itm,ritchey
 

cobra600
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2006 21:39

cobra600 04 dec 2006 23:00

hoi
ik ben bjorn (29) 1,79mtr. 67kg  kom uit neeroeteren (B) drie jaar bezig met fietsen nu ben ik er aan verslaafd. tot mijn 21 jaar gevoetbalt daar na niets meer gedaan aan sport.aangestoken door een colega van mij, na 175 km mijn eerste tocht gereden limburgs mooiste 105 km was de bedoeling 119 km geworden de laatste 25 km moest ik bijna geduwd worden toch uit gereden. sinds die tijd is er veel veranderd rij nu gemiddeld drie keer per week (recreatief) lekker uit waaien.
mijn fietsen : -esperia 10sp veloce   -decatlon 600 cobra 8sp avanti   -en mtb giant (voor in de winter)
  

ukkie
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 dec 2006 01:53

ukkie 26 dec 2006 00:30

Hallo,

Nou, ik ben dus ukkie dat is een van mijn vele bijnamen dus vandaar.
Ik ben een beginnend triathleet en op zoek naar een mooie fiets voor de triathlons, heb verder weinig verstand van racefietsen dus ik hoop hier meer info te krijgen/ vinden.

Groet Ukkie.

Plaats reactie