Amstel Gold Race 2011
-
- Forum-lid
Mooie dag. s'Ochtends wat fris. Wel een drukte bij de start en bij de tussenstop. Bij sommige klimmetjes liep het even aan. Op de Cauberg dachten sommigen dat ze de hele rijbaan hadden en hadden niet het gevoel dat er nog meer mensen fietsten.
Voor de rest alle tegenspraken en negatieve gedoe wat hier gezegd werd, gewoon gezeur.
Voor de rest alle tegenspraken en negatieve gedoe wat hier gezegd werd, gewoon gezeur.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
De organisatie was inderdaad prima, geen opstoppingen gehad, goede bevoorrading en goed werk van de verkeersregelaars. Ook de sms-jes vond ik wel grappig, je hebt er helemaal niks aan, maar het was wel grappig. Ik had me op de laatste klimmetjes voorbereid dus die waren geen verrassing, ik had alleen een verkeerd beeld van de Kruisberg, dus die vond ik wel even vervelend. Al met al een mooie dag gehad en lekker gefietst in het mooie Limburg.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
wij hebben gister met z'n 3-en de 125km gereden. Topdag gehad, gewoon lekker gefietst en op een paar klimmetjes vol aangegaan voor zover dat mogelijk was. Wat wij ons na afloop wel afvroegen;
het polsbandje kon je inleveren voor een issostar-pakket of voor je borg van 6€. Maar waar betaal je eigenlijk borg voor?? voor een polsbandje die geen functie heeft??? Als het nou voor de chip was, prima redenering, maar de chip zat in je stuurbordje en die hoefde je niet in te leveren. Dus in mijn ogen is de "borg" een verkapte manier om extra te verdienen.
Ik had graag het polsbandje gehouden trouwens, maar ja, 6€ vond ik iets te veel.
het polsbandje kon je inleveren voor een issostar-pakket of voor je borg van 6€. Maar waar betaal je eigenlijk borg voor?? voor een polsbandje die geen functie heeft??? Als het nou voor de chip was, prima redenering, maar de chip zat in je stuurbordje en die hoefde je niet in te leveren. Dus in mijn ogen is de "borg" een verkapte manier om extra te verdienen.
Ik had graag het polsbandje gehouden trouwens, maar ja, 6€ vond ik iets te veel.
[quote="Sparko"]wij hebben gister met z'n 3-en de 125km gereden. Topdag gehad, gewoon lekker gefietst en op een paar klimmetjes vol aangegaan voor zover dat mogelijk was. Wat wij ons na afloop wel afvroegen;
het polsbandje kon je inleveren voor een issostar-pakket of voor je borg van 6. Maar waar betaal je eigenlijk borg voor?? voor een polsbandje die geen functie heeft??? Als het nou voor de chip was, prima redenering, maar de chip zat in je stuurbordje en die hoefde je niet in te leveren. Dus in mijn ogen is de "borg" een verkapte manier om extra te verdienen.
Ik had graag het polsbandje gehouden trouwens, maar ja, 6 vond ik iets te veel.
[/quote]
Volgens mij geef je zelf het antwoord:D
het polsbandje kon je inleveren voor een issostar-pakket of voor je borg van 6. Maar waar betaal je eigenlijk borg voor?? voor een polsbandje die geen functie heeft??? Als het nou voor de chip was, prima redenering, maar de chip zat in je stuurbordje en die hoefde je niet in te leveren. Dus in mijn ogen is de "borg" een verkapte manier om extra te verdienen.
Ik had graag het polsbandje gehouden trouwens, maar ja, 6 vond ik iets te veel.
[/quote]
Volgens mij geef je zelf het antwoord:D