Status forumproblemen
Helaas, mij lukte helemaal niets meer om in te loggen. Dus maar een nieuw account aangemaakt met mijn nieuw E-mail en dit is mijn eerste bericht via dit E-mail ondanks dat ik al jaren op dit forum rondzwerf
Heeft ook zijn voordelen, dat ik van mijn oude gebruikersnaam af ben.
Gebruikerspaneel......Profiel.......Wijzig registratiedetailshendrikjan schreef:Misschien een gekke vraag, maar waar kan ik mijn wachtwoord aanpassen? Ik heb volgens mij onder iedere button gekeken...
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Heb je wel op 'WACHTWOORD VERGETEN.' geklikt en de email ontvangen met nieuw password?Pietesch schreef:Helaas, mij lukte helemaal niets meer om in te loggen. Dus maar een nieuw account aangemaakt met mijn nieuw E-mail en dit is mijn eerste bericht via dit E-mail ondanks dat ik al jaren op dit forum rondzwerf
Voor dat nieuwe wachtwoord werkt moet je de instructies in de email opvolgen en het nieuwe wachtwoord activeren door op de link in de email te klikken.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Dit was m thanxzorroi schreef:Gebruikerspaneel......Profiel.......Wijzig registratiedetailshendrikjan schreef:Misschien een gekke vraag, maar waar kan ik mijn wachtwoord aanpassen? Ik heb volgens mij onder iedere button gekeken...
- Supergrover
- Forum-lid HC
zorroi schreef:OK.
Even wat anders. Ik krijg nu dus wel een email als er een PB voor me is. Kudos Edwin en Mods voor al het werk achter de schermen.
ook krijg je nu weer mail als er in een topic, waar je op geabonneerd bent, een reactie wordt geplaatst....
- jeroenkuiper
- Forum-lid
klopt... dat is tenminste wel een hele verbetering weer..supergrover1 schreef:zorroi schreef:OK.
Even wat anders. Ik krijg nu dus wel een email als er een PB voor me is. Kudos Edwin en Mods voor al het werk achter de schermen.
ook krijg je nu weer mail als er in een topic, waar je op geabonneerd bent, een reactie wordt geplaatst....
zorroi schreef:
Heb je wel op 'WACHTWOORD VERGETEN.' geklikt en de email ontvangen met nieuw password?
Voor dat nieuwe wachtwoord werkt moet je de instructies in de email opvolgen en het nieuwe wachtwoord activeren door op de link in de email te klikken.
Jawel, heb ik ook geprobeerd, maar het probleem was, dat ik het E-mail niet meer wist waar ik destijds het account mee had aangemaakt. Daarom dat ik een nieuw account heb aangemaakt en het zo ook goed vond.
Bij mij gaf Tapatalk aan dat er SQLproblemen zijn, too many users. Natuurlijk als je dit aan het typen bent op de laptop en nogmaals op je smartphone kijkt, lukt het wel
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)