Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Status forumproblemen

Pietesch
Forum-lid

Pietesch 18 okt 2013 00:27

Helaas, mij lukte helemaal niets meer om in te loggen. Dus maar een nieuw account aangemaakt met mijn nieuw E-mail en dit is mijn eerste bericht via dit E-mail ondanks dat ik al jaren op dit forum rondzwerf :lol:

Heeft ook zijn voordelen, dat ik van mijn oude gebruikersnaam af ben. :roll:

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 18 okt 2013 00:28

hendrikjan schreef:Misschien een gekke vraag, maar waar kan ik mijn wachtwoord aanpassen? Ik heb volgens mij onder iedere button gekeken... :?
Gebruikerspaneel......Profiel.......Wijzig registratiedetails
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 18 okt 2013 00:31

Pietesch schreef:Helaas, mij lukte helemaal niets meer om in te loggen. Dus maar een nieuw account aangemaakt met mijn nieuw E-mail en dit is mijn eerste bericht via dit E-mail ondanks dat ik al jaren op dit forum rondzwerf :lol:

Heeft ook zijn voordelen, dat ik van mijn oude gebruikersnaam af ben. :roll:
Heb je wel op 'WACHTWOORD VERGETEN.' geklikt en de email ontvangen met nieuw password?

Voor dat nieuwe wachtwoord werkt moet je de instructies in de email opvolgen en het nieuwe wachtwoord activeren door op de link in de email te klikken.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 18 okt 2013 07:43

zorroi schreef:
hendrikjan schreef:Misschien een gekke vraag, maar waar kan ik mijn wachtwoord aanpassen? Ik heb volgens mij onder iedere button gekeken... :?
Gebruikerspaneel......Profiel.......Wijzig registratiedetails
Dit was m thanx
:winkthumb:

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 18 okt 2013 08:51

zorroi schreef:OK.

Even wat anders. Ik krijg nu dus wel een email als er een PB voor me is. Kudos Edwin en Mods voor al het werk achter de schermen.

ook krijg je nu weer mail als er in een topic, waar je op geabonneerd bent, een reactie wordt geplaatst....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

jeroenkuiper
Forum-lid

Gebruikersavatar jeroenkuiper 18 okt 2013 10:55

supergrover1 schreef:
zorroi schreef:OK.

Even wat anders. Ik krijg nu dus wel een email als er een PB voor me is. Kudos Edwin en Mods voor al het werk achter de schermen.

ook krijg je nu weer mail als er in een topic, waar je op geabonneerd bent, een reactie wordt geplaatst....
klopt... dat is tenminste wel een hele verbetering weer..
Afbeelding

Pietesch
Forum-lid

Pietesch 18 okt 2013 10:56

zorroi schreef:
Heb je wel op 'WACHTWOORD VERGETEN.' geklikt en de email ontvangen met nieuw password?

Voor dat nieuwe wachtwoord werkt moet je de instructies in de email opvolgen en het nieuwe wachtwoord activeren door op de link in de email te klikken.

Jawel, heb ik ook geprobeerd, maar het probleem was, dat ik het E-mail niet meer wist waar ik destijds het account mee had aangemaakt. Daarom dat ik een nieuw account heb aangemaakt en het zo ook goed vond.

flores
Forum-lid

Gebruikersavatar flores 18 okt 2013 16:12

Heren/dames mod's: jullie hebben het zeker enorm druk met die vervelende "spam's"...
Wat een ellende, vooral voor jullie.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 18 okt 2013 17:41

We hebben net een module aangezet waarbij je ip-adres met ip-adressen in een lijst met bekende spammers wordt vergeleken. Dat kan zorgen voor iets vertraging en sporadisch een onterechte afkeuring. Als jullie van daar iets van ondervinden, laat het ons dan ajb even weten.
Afbeelding | Afbeelding

jalex_h
Forum-lid

Gebruikersavatar jalex_h 18 okt 2013 23:52

Het Tapatalkprobleem is inmiddels opgelost, inmiddels is het weer mogelijk om weer in te loggen zonder een capcha in te hoeven voeren.

stakie75
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar stakie75 19 okt 2013 09:41

Bij mij gaf Tapatalk aan dat er SQLproblemen zijn, too many users. Natuurlijk als je dit aan het typen bent op de laptop en nogmaals op je smartphone kijkt, lukt het wel :?
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 20 okt 2013 10:10

Ik heb de "Wie is er online" optie even uit moeten zetten, omdat deze er voor zorgde dat de moderator geen topics meer konden verwijderen/sluiten. En dat is wel nodig omdat we nogal wat last van spambots hebben.
Lossen we vd week op, dan gaat die optie weer aan.
Afbeelding | Afbeelding

Plaats reactie