Mio Cyclo
-
- Forum-lid
Ik heb hetzelfde probleem als filipetto had.MioCyclo schreef:@ filipettofilipetto schreef:heb mijn mio cyclo 305 geupdated maar zonder eerst te formateren hierdoor krijg ik steeds melding geen ruimte meer wanneer ik de fietskaart v1207.03 wil op de mio zetten. .mio system data is zo goed als leeg terwijl mio system G volledig vol is.Nu is de vraag mag ik de G formateren en kan ik nadien alles terug vanaf mio share installeren?
Komt er ook een verbetering van het omhulsel (inklik stuk)daar dit bij mij al eens gebroken is ,wel snel vervangen door mio.
Dank voor je vragen. Het klopt dat het systeemgeheugen bijna vol zit na de update, want alle data van tracks worden opgeslagen op de "Mio_data" schijf. Wat betreft het omhulsel: is dit opnieuw kapot gegaan na vervanging?
Groet, Mio
Bij het updaten van mijn mio cyclo 305 krijg ik de melding dat er onvoldoende opslagruimte is. Dus mijn Mio_system zit helemaal vol (er is nog wel plaats op Mio_data) waardoor de update niet doorgevoerd wordt. Weet iemand hier een oplossing voor?
Je kan mio_system gewoon formatteren zonder problemen.
Voor windows:
-Zorg dat mio share geïnstalleerd is.
-Sluit toestel aan en start het vervolgens op.
-Deze PC , Mio_system, rechts klikken en formatteren.
-Toestel loskoppelen, terug laten opstarten (je krijgt enkel het USB scherm te zien).
- Terug aankoppelen en mio share starten.
- Mio Share zal automatisch de nodige updates en dergelijke installeren.
Overigens ook op mio support te vinden:
http://service.mio.com/M0100/DownLoad_F ... rland.html
Voor windows:
-Toestel loskoppelen, terug laten opstarten (je krijgt enkel het USB scherm te zien).
-
- Forum-lid
ok, bedankt en dan ben ik niet alle kaarten kwijt?bobken schreef:Je kan mio_system gewoon formatteren zonder problemen.
Voor windows:
Ik fiets nu al een paar weken met een Mio Cyclo 305 hc en dat bevalt eigenlijk erg goed. Het enige wat ik vervelend vind is dat bij elke fietser die bij mij in de buurt komt het apparaat een hartslagsensor signaleert en dan vraagt of ik die wil gebruiken. Kun je dit ook uitschakelen, ik heb gezocht maar kan niets vinden hierover. Kan iemand mij helpen?
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Je moet bij instellingen -sensoren selecteren van hartslag detectie op handmatig zetten, en dan even scannen als je gaat starten met fietsenZeeuw54 schreef:Ik fiets nu al een paar weken met een Mio Cyclo 305 hc en dat bevalt eigenlijk erg goed. Het enige wat ik vervelend vind is dat bij elke fietser die bij mij in de buurt komt het apparaat een hartslagsensor signaleert en dan vraagt of ik die wil gebruiken. Kun je dit ook uitschakelen, ik heb gezocht maar kan niets vinden hierover. Kan iemand mij helpen?
succes
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
@kobro,
bedankt voor het advies, ik had al een vermoeden dat ik het in die richting moest zoeken. Bij mij staan ze op automatisch. Ik hoop dat het hiermee opgelost is, want elke keer onderweg die vraag beantwoorden op de Mio wordt knap vervelend.
bedankt voor het advies, ik had al een vermoeden dat ik het in die richting moest zoeken. Bij mij staan ze op automatisch. Ik hoop dat het hiermee opgelost is, want elke keer onderweg die vraag beantwoorden op de Mio wordt knap vervelend.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je kan dan wel perfect inschatten hoe het met de conditie van je fietsmaten zit hé.Zeeuw54 schreef:@kobro,
Kan handig zijn bergop
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
* Opnames kwijt? *
Van tijd tot tijd wil ik mijn opnames (gpx) van de Mio 505HC backuppen naar schijf, en daarna inlezen in een ander programa. Nou dacht ik toch altijd dat je dan gewoon de gpx-files uit de map Dodge/Tracks/Profile1 kon kopieren. Maar tot mijn verbazing staan daar momenteel alleen de opnames van 2013, en niet die van de afgelopen maanden!
Iemand enig idee hoe dit kan? En waar ik ze nu terug kan vinden?
Even voor de goede orde: als ik in het apparaat zelf bij Geschiedenis kijk, staan ze er ook niet tussen. Maar als ik dan doorklik naar Overzicht staan ze er wel bij!
Van tijd tot tijd wil ik mijn opnames (gpx) van de Mio 505HC backuppen naar schijf, en daarna inlezen in een ander programa. Nou dacht ik toch altijd dat je dan gewoon de gpx-files uit de map Dodge/Tracks/Profile1 kon kopieren. Maar tot mijn verbazing staan daar momenteel alleen de opnames van 2013, en niet die van de afgelopen maanden!
Even voor de goede orde: als ik in het apparaat zelf bij Geschiedenis kijk, staan ze er ook niet tussen. Maar als ik dan doorklik naar Overzicht staan ze er wel bij!
daakhaos schreef:* Opnames kwijt? *
Vraagje:
Staat bij je MIO share account de instelling niet zo...dat als je gesynchroniseerd hebt je bestanden van je MIO gewist worden?
Dan zijn ze inderdaad weg
En kun je ze uit je MIO account downloaden naar je PC
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3