neen het was steven niet jeroen het was de oudste zoon niet de jongste
Actiefoto's
Quoten: Origineel geplaatst door joren op 21 Mei 2007
Om te mierenneuken: de oudste zoon is de Gino. Steven is de middelste, maar hij rijdt de laatste rijd wel zeer sterk, maar kan het jammergenoeg niet altijd afmaken aan de meet. Al zoveel keer op de dichtste ereplaatsen...
Om te mierenneuken: de oudste zoon is de Gino. Steven is de middelste, maar hij rijdt de laatste rijd wel zeer sterk, maar kan het jammergenoeg niet altijd afmaken aan de meet. Al zoveel keer op de dichtste ereplaatsen...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
http://www.mijnalbum.nl/Foto=PRDPPHWE
even doortrekken met ploeggenootje om groepje terug te halen
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LK3YKPP3
uiteindelijk de slag alsnog gemist en hier afgesprint voor 7 euro ofzo
hoezo kan ik die links niet plaatsen als plaatje eignelijk ?
even doortrekken met ploeggenootje om groepje terug te halen
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LK3YKPP3
uiteindelijk de slag alsnog gemist en hier afgesprint voor 7 euro ofzo
hoezo kan ik die links niet plaatsen als plaatje eignelijk ?
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 21 Mei 2007
He, was dit Noord-Beveland? Grappig, was met mijn vriendin een weekendje fietsen in Zeeland en we hebben in Kamperland nog naar de koers staan kijken. Mooi fietsdagje, flink afzien op de Zeelandbrug met kracht 6 tegen en genieten op de kering met de wind in de rug!
Gewonnen?
He, was dit Noord-Beveland? Grappig, was met mijn vriendin een weekendje fietsen in Zeeland en we hebben in Kamperland nog naar de koers staan kijken. Mooi fietsdagje, flink afzien op de Zeelandbrug met kracht 6 tegen en genieten op de kering met de wind in de rug!
Gewonnen?
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 22 Mei 2007
Paar foto's van mij in ronde van axel (wereldbeker), laatste rit kwam ik helaas ten val en hou er een gekneusde knie en schaafwonden op gezicht aan over. Oakley ook kapot helaas ...
*pic*
Wel een dicht achterwiel en een druppelhelm. Geen tijdritstuur. Dat laatste lijkt mij toch best wel nuttig?
Paar foto's van mij in ronde van axel (wereldbeker), laatste rit kwam ik helaas ten val en hou er een gekneusde knie en schaafwonden op gezicht aan over. Oakley ook kapot helaas ...
*pic*
Wel een dicht achterwiel en een druppelhelm. Geen tijdritstuur. Dat laatste lijkt mij toch best wel nuttig?
Quote: Origineel geplaatst door Ilko op 22 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 21 Mei 2007He, was dit Noord-Beveland?
dit was DE RNDE VAN NOORD-BEVELAND( op de hel van noord-beveland)
ik heb nog met de peeland koers meegedaan.
heb je hem uitgereden??
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 21 Mei 2007He, was dit Noord-Beveland?
dit was DE RNDE VAN NOORD-BEVELAND( op de hel van noord-beveland)
ik heb nog met de peeland koers meegedaan.
heb je hem uitgereden??
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 22 Mei 2007
*pic*
Hij rijd gewoon op zen normale fiets. Ik denk wel dat Balen enkele tijdritexemplaren heeft, maar mischien waren er nu geen beschikbaar.
*pic*
Hij rijd gewoon op zen normale fiets. Ik denk wel dat Balen enkele tijdritexemplaren heeft, maar mischien waren er nu geen beschikbaar.
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quote: Origineel geplaatst door Pietalala op 22 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 22 Mei 2007Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 22 Mei 2007Paar foto's van mij in ronde van axel (wereldbeker), laatste rit kwam ik helaas ten val en hou er een gekneusde knie en schaafwonden op gezicht aan over. Oakley ook kapot helaas ...
*pic*
Ooit gehoord van een clip-on?
@ Juri, het zijn dan wel niet de wereldkampioensokken, je kunt ze wel hoog optrekken;
Gr
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 22 Mei 2007Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 22 Mei 2007Paar foto's van mij in ronde van axel (wereldbeker), laatste rit kwam ik helaas ten val en hou er een gekneusde knie en schaafwonden op gezicht aan over. Oakley ook kapot helaas ...
*pic*
Ooit gehoord van een clip-on?
@ Juri, het zijn dan wel niet de wereldkampioensokken, je kunt ze wel hoog optrekken;
Gr