Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Veldrijden 2015/2016

marcels
Forum-lid

marcels 01 feb 2016 21:41

En misschien gaat ze dat dan ook wel doen, hij zal het bonnetje van die motor vast nog wel hebben.

http://nos.nl/artikel/2084357-vriend-va ... fiets.html

Pelep
Forum-lid

Pelep 01 feb 2016 21:50

marcels schreef:En misschien gaat ze dat dan ook wel doen, hij zal het bonnetje van die motor vast nog wel hebben.

http://nos.nl/artikel/2084357-vriend-va ... fiets.html
:mrgreen:

En zelfs al heeft die nog het bonnetje, wat dan nog. Met wat slechte wil kan je zoiets vooraf plannen ook, kwestie van een verhaal te hebben als het foutloopt.

Geen levenslange schorsing, maar een normale dopingschorsing lijkt me normaal. En erna ziet ze wel.

Benito
Forum-lid

Benito 01 feb 2016 21:53

Onafhankelijk van wie de motor heeft laten plaatsen, de fiets stond kennelijk tussen haar andere fietsen in de materiaalpost, dat op zich is volgens de regelementen al reden genoeg voor een schorsing.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 01 feb 2016 21:58

Tis sowiso de meest idiote situatie die je kunt bedenken. Een fiets komt daar echt niet zomaar terecht.
Maar most of all: wat is de rol van papa....? Niet de meest aansprekende persoon qua 1e indruk.
Less is bore

sharkman113
Forum-lid HC

sharkman113 01 feb 2016 22:06

Ook dat is mosterd na de maaltijd aangezien iedereen anders straks beschikt over fietsen van "vrienden"
Game over dus, fiets stond in de materiaalzone en was prima bruikbaar.....

i-mac

i-mac 01 feb 2016 22:06

:mrgreen:

Afbeelding

ProTon
Forum-lid

Gebruikersavatar ProTon 01 feb 2016 22:09

J.Edge87
Forum-lid

Gebruikersavatar J.Edge87 01 feb 2016 22:15

is het fietsen aan het her-ontdekken

Erik
Forum-lid

Erik 01 feb 2016 22:49

simen schreef:Vraag me meer af wat het binnen de familie VdD op termijn aanricht?
Zou mezelf als ouder toch eerst eens afvragen wat betrapt worden betekend voor mijn kind vooraleer ik aan dergelijke bedriegerij begon. Het kind heeft zodra ze werkelijk begrijpt wat hier aangericht is in haar leven wel wat uitleg nodig van de familie en het team.
En andersom of ik het als ouder zou goedkeuren dat dochterlief de boel bedriegt net nu ze doorbreekt als renster?

http://www.trouw.nl/tr/nl/13948/Marijn- ... sche.dhtml
Marijn de Vries heeft hier groot gelijk. Als ik hier bij de Jeugdtour zie hoe bloedjefanatiek ouders zijn, dan snap ik wel waar dit soort zaken (ook 'gewone' doping) bij jonge renners vandaan komen. Zit hem voor een groot deel in de opvoeding en de frustraties van ouders die ze projecteren op hun kinderen.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 01 feb 2016 23:18

Benito schreef:Onafhankelijk van wie de motor heeft laten plaatsen, de fiets stond kennelijk tussen haar andere fietsen in de materiaalpost, dat op zich is volgens de regelementen al reden genoeg voor een schorsing.
Wat gebeurt er als een commissaris in de materiaalpost een nog niet gebruikte reservefiets aantreft van een renner die banden heeft die reglementair te breed zijn?
Moet dan alleen de fiets verdwijnen of zelfs alleen de wielen met de juiste bandenmaat steken? En daarmee is de kous af?
Eigenlijk is deze aangetroffen fiets met motortje een vergelijkbaar geval. Er is niet mee gereden.
In dat geval niets van schorsing. Je kan toch ook niet gestraft worden omdat men aanneemt dat je van plan bent door een rood licht te rijden.
Ook al omdat er tenslotte geen misdaad is gepleegd.

bve
Forum-lid

bve 01 feb 2016 23:41

Quarantanove schreef:
Benito schreef:Onafhankelijk van wie de motor heeft laten plaatsen, de fiets stond kennelijk tussen haar andere fietsen in de materiaalpost, dat op zich is volgens de regelementen al reden genoeg voor een schorsing.
Wat gebeurt er als een commissaris in de materiaalpost een nog niet gebruikte reservefiets aantreft van een renner die banden heeft die reglementair te breed zijn?
Moet dan alleen de fiets verdwijnen of zelfs alleen de wielen met de juiste bandenmaat steken? En daarmee is de kous af?
Eigenlijk is deze aangetroffen fiets met motortje een vergelijkbaar geval. Er is niet mee gereden.
In dat geval niets van schorsing. Je kan toch ook niet gestraft worden omdat men aanneemt dat je van plan bent door een rood licht te rijden.
Vandaar dat mijn grote hobby het plannen van terroristische aanslagen is. Toen de politie gisteren langs kwam heb ik ze even duidelijk uitgelegd dat de plannen volgende week pas uitgevoerd gaan worden en er nog geen gevaarlijke stoffen in huis waren. Daarop heeft de politie zich uitgebreid verontschuldigt.

NoChain
Forum-lid

NoChain 01 feb 2016 23:43

Quarantanove schreef:Wat gebeurt er als een commissaris in de materiaalpost een nog niet gebruikte reservefiets aantreft van een renner die banden heeft die reglementair te breed zijn?
Dus mensen die met een bommengordel rondlopen of in een hotelkamer afspreken met een 11-jarig meisje zijn gewoon onschuldig want hey, het is toch geen misdaad om met wat TNT rond je middel te lopen en misschien moest dat 11-jarig meisje geholpen worden met haar schoolwerk?
Je kan ook gewoon strontnaïef zijn natuurlijk, gelukkig worden dat soort mensen wél weggestoken.

Plaats reactie