Met welke verlichting de winter in?
U van USB verwijst naar de Service Bus die bedoeld is om informatie over te dragen. Batterijen zijn ook U van Universeel, want AA of AAA. Mijn stopcontacten zijn ook genormaliseerd, net zoals de stroom die er uit komt.
M.a.w: verzin een nieuw argument
M.a.w: verzin een nieuw argument
USB zit op zowat elke computer die vrijwel iedereen op kantoor wel op z'n bureau heeft staan. Hoef je geen oplader op je werk neer te leggen of heen en weer mee te nemen, terwijl batterijen altijd nét leeg zijn als je ze nodig hebt. Voor (uitsluitend) woon-werkverkeer zou ik absoluut voor USB-oplaadbare lampjes kiezen.
Vorsprung durch Pedantik
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
zou iemand het verschil in lichtopbrengst tussen de lezyne Macro Drive 600XL en de 800XL kunnen duiden?
ik heb nu de 600, nog niet heel veel gebruikt maar vond 'm bij echt donkere stukken nog wat tegenvallen.
800 is nu in de dinsdagdeal bij Mantel, vandaar. Maar... misschien wil ik wel naar de 1000+
ik heb nu de 600, nog niet heel veel gebruikt maar vond 'm bij echt donkere stukken nog wat tegenvallen.
800 is nu in de dinsdagdeal bij Mantel, vandaar. Maar... misschien wil ik wel naar de 1000+
Nu uitverkochtmonsieurpinot schreef:zou iemand het verschil in lichtopbrengst tussen de lezyne Macro Drive 600XL en de 800XL kunnen duiden?
-
- Forum-lid
Het zelfde dacht ik ook net.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ben toch ook te laat, ik ga aanbiedingen voor 1000+ toch maar in de gaten houden...DvanW schreef:Nu uitverkochtmonsieurpinot schreef:zou iemand het verschil in lichtopbrengst tussen de lezyne Macro Drive 600XL en de 800XL kunnen duiden?
Je kunt de Garmin wat naar links monteren, of op de stuurpen.
Verder vind ik de 600 ook voldoende, moet er wel bij zeggen dat ik slechts bij hoge uitzondering in het donker fiets.
Verder vind ik de 600 ook voldoende, moet er wel bij zeggen dat ik slechts bij hoge uitzondering in het donker fiets.