Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Daniel1989
Forum-lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 16 okt 2013 21:44
Locatie: Alphen aan de Rijn

Daniel1989 23 mar 2016 21:29

Jij ook geen last meer van zaterdag ?

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5255
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 24 mar 2016 09:27

Gisteren Koninginnerit gemaakt op Mallorca, 204km met 4300hm.
Nog wel wat last van stijve arm na de val van maandag, maar even op tanden bijten en doorfietsen.
Kon wel merken dat lichaam nog in herstelmode was, want echt hoge hartslag zag ik niet.
Maar m'n doel op de Sa Calobra klim wel gehaald. (38 minuten precies)

https://www.strava.com/activities/524868413

Corny121
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 30 jul 2014 13:27
Locatie: Zoetermeer

Corny121 24 mar 2016 12:40

Twee uurtjes gepakt voor mijn avonddienst, beetje rond Stompwijk, Zoeterwoude en Benthuizen gedraaid. Was weer prima, op zich een beste temperatuur, wind op kop was pittig, maar verder redelijk rustig aan kunnen doen..

https://www.strava.com/activities/525288160
#HoeMoeilijkKanHetZijn

laurens87
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 29 jul 2013 15:38

laurens87 24 mar 2016 14:40

Ridley Noah flyer schreef:Jij ook geen last meer van zaterdag ?
Nee wonderbaarlijk genoeg niet. Afgelopen dagen wel gefietst maar toch redelijk rustig aan. Eigenlijk super hersteld en gisteren echt top benen. Na 80 km even een dipje maar zoals ik van mezelf gewend ben werd het daarna alleen maar beter. Dus na 140km eenzelfde gemiddelde als zaterdag toen we regelmatig aansloten bij groepjes!

Nu voel ik het overigens wel behoorlijk... Dus als het droog blijft straks even hersteltraining doen...
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 24 mar 2016 20:50

Je moet toch wel een beetje gek zijn om in 7 dagen tijd voor je lol 430 km op een tijdritfiets te fietsen. Ben ik gek? :-P maar hij fietst ook zo lekker :-)

kawouter
Forum-lid
Berichten: 842
Lid geworden op: 22 jun 2010 10:53
Locatie: Arnhem

kawouter 24 mar 2016 22:28

Stef Clement kan een voorbeeld aan je nemen.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27865
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 25 mar 2016 17:05

Het zou vanmiddag droog worden met wat zon. Een graad of 10/11. De werkelijkheid was helaas anders. Grijs weer, graad of 7/8 en af en toe miezer. Nu ben ik niet bang voor minder weer dus gewoon op pad gegaan voor een rondje Lauwersmeer. Inclusief 6 rondjes fontein in het Noorderplantsoen precies goed voor 100 km.

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 25 mar 2016 18:40

Wat een ........weer :mrgreen: dat hadden ze voor vanmiddag anders beloofd.
Nou ja toch maar gegaan omdat ik gewoon wou fietsen :o
Ach in de regen fietsen is ook weer niet zo erg,de douch en de wasmachine zijn er goed voor,alleen de fiets pffff dat is de tweede keer van deze week,nou ja ik had ook kunnen gaan schaken als hobby. :lol: :lol: :lol:

https://www.strava.com/activities/526291044
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1756
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 25 mar 2016 19:31

Met het risico rond te moeten gaan met pek en veren toch even mijn rit van vandaag.
Zit namelijk al een weekje op Tenerife en daar is het prima fietsweer, al is het niet steeds zonnig en warm zoals in voorgaande edities.
Maar vandaag mijn 6e rit gedaan nadat ik gisteren rust had en rondje met de Cabrio gedaan heb.
Vanuit Playa de kustweg gepakt richting Masca kloof in de hoop daar nu wel het rondje Massa te doen want van de week erg veel wind en frisjes. Nu zonovergoten begonnen aan dit rondje nadat ik er zo'n 40 km op had zitten. Gelukkig vers asfalt en prima te rijden muv toeristen in hun cabrio.......
Om de berg geen ineens ander weer, harde windvlagen en rond de 15 graden. Afdalen met arm stukken (1e keer hier) en windstopper. Dat overleefd, stukje vlak om daarna weer zo'n dik uur te klimmen. Bleef bewolkt, maar voor klimmen prima. Daarna is wat omwegen terug richting Playa en met net geen 7:00u toch een heerlijk 153,7 km en 3.700hm.
Bij aankomst hotel gelijk bijtanken (voordeel van all inclusive), douchen en even bij water met biertje in de hand relaxen.
Wat ik al vaker gezegd heb: Tenerife is perfect om te fietsen en is meer dan alleen de Teide.
Ritje van vandaag op Strava https://www.strava.com/activities/526390101.
Foto's etc. volgen later want met iPad beetje lastig.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 25 mar 2016 19:47

Geen tenerife maar ook bij ons in het zonnige zuiden werd het vanmiddag werkelijk droog. Nog een mooi rondje kunnen rijden in het westen van Brabant en een stukje zeeland. Via de phillipsdam, grevelingendam via Oude Tonge richting Willemstad. Waaide wel een beetje!

Hieronder een paar fotos van een bijzondere brug in Benedensas. Ik moest even wachten. Is me nog steeds niet duidelijk op wie ik heb gewacht maar toen kon ik een paar fotos maken. Andere foto is vanaf de dijk in Benedensas, de Dintelse Gorzen net voor het Volkerak.

Afbeelding

Afbeelding
o'7o

laurens87
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 29 jul 2013 15:38

laurens87 25 mar 2016 20:18

Douglas schreef:Geen tenerife maar ook bij ons in het zonnige zuiden werd het vanmiddag werkelijk droog. Nog een mooi rondje kunnen rijden in het westen van Brabant en een stukje zeeland. Via de phillipsdam, grevelingendam via Oude Tonge richting Willemstad. Waaide wel een beetje!

Hieronder een paar fotos van een bijzondere brug in Benedensas. Ik moest even wachten. Is me nog steeds niet duidelijk op wie ik heb gewacht maar toen kon ik een paar fotos maken. Andere foto is vanaf de dijk in Benedensas, de Dintelse Gorzen net voor het Volkerak.
]
Je moet bij Benedensas altijd wachten om het bruggetje begaanbaar te maken. Dat kost meestal rond de 5 minuten. Inderdaad een bijzonder ding!
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...

laurens87
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 29 jul 2013 15:38

laurens87 25 mar 2016 20:39

Ik had de vrijdag vrijgenomen om lekker vier dagen weekend te hebben, en omdat ik gisteravond een etentje van het werk had. Vanochtend was het nog hartstikke grijs en aangezien mijn vriendin de avond moest werken toen gezellig thuis gebleven. Dus om kwart voor vier vertrokken. De verwachtingen waren voor dit tijdstip een heel stuk beter en gelukkig klopte het in Breda en omgeving wel. Toen ik wegging waren de wegen voor het meeste deel al droog, maar toch maar een keer de winterfiets gepakt. Dat rijdt toch wel minder dan mijne nieuwe Sensa Giulia...

Maar goed, vanuit Breda door Prinsenbeek heen gefietst naar Zevenbergen. Het waaide toch wel hard... Dus gewoon rustig blijven trappen. Vanuit Zevenbergen naar Klundert gereden om vervolgens een heel stuk stevig tegen de wind in te moeten trappen naar Helwijk. Daarna langs het Fort de Hel om de Haringvliet over te steken naar Numansdorp. Vanuit Numansdorp gelukkig de wind in de rug, of schuin in de rug maar dat was al fijn!

Vanuit Numansdorp door het gehucht Schuring gereden, grote stukken vanaf Numansdorp tot aan 's Gravendeel over een dijk gereden. redelijk goede wind dus heel fijn rijden. Vanaf 's Gravendeel door de Kiltunnel gegaan om vervolgens langs de A16 richting Breda te gaan. Bij Zevenbergsche Hoek nog even mezelf flink uitgesloofd, het enige stukje waar de hartslag even omhoog kwam. Verder heb ik hem goed laag kunnen houden.

Eindresultaat 81.7km in iets minder dan drie uur.
https://www.strava.com/activities/526500393
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...

Plaats reactie