Forumrit Drenthe, zondag 14 augustus 2016
-
- Forum-lid
Ik ben toch nog steeds wel erg benieuwd waar we Nico nu zijn kwijtgeraakt.
Ik zal mijn runkeeper bestandje nog even uploaden naar Strava en dan dat samenvoegen of zo doen dan kun je het zien denk ik.Walter G schreef:Ik ben toch nog steeds wel erg benieuwd waar we Nico nu zijn kwijtgeraakt.
Overigens ook zichtbaar in de movie, bij 10 minuut en een beetje.
Die hobbels waren niet zo goed idee met een blaas waarvan ik dacht, dat lukt wel tot de bakker.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
We kunnen veel over Canyon zeggen (leverproblemen, duitsche nietschzeggendheid) maar het is bijna onmogelijk om bij Canyon een fiets met spacertoren aan te schaffendaniel1975 schreef: Pas op hoor....
Ik zie een niet-afgezaagde spacertoren, afgezakte armstukken, een wit lintje met zwart zadel, een veel te grote fietstas
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kijk eens beter naar die foto, gaat niet alleen om de voorste fiets
Een betaalde mod had dat gewoon gezien
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik knabbel nu al wel sinds november op een houtje, maar ik had inderdaad gezien dat de toren daarachter zatdaniel1975 schreef:Kijk eens beter naar die foto, gaat niet alleen om de voorste fiets
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik nam trouwens al een hap van een oud setje, lag wat zwaar op de maag
-
- Forum-lid
Aha, zo zat het dus! Je zat niet ver uit de buurt. Goed dat je wist dat je naar Odoorn moest.
Wie op de kasseien (flinten in dit geval) het we leuk vond? Zondag 18 september organiseer ik een mini Parijs-Roubaix.
Start en finish in Hem. Vandaar naar Mons en Pevele (als het regent slaan we die over) en dan de laatste 50km over het parcours (dat kan ik dromen) en finish op de wielerbaan. Als Cafe Pave open is daar een biertje en dan terug naar Hem.
Utrecht-Hem is slechts 250km (afgelopen zondag was ik totaal bijna meer kwijt)
Laat via een PB weten of je mee wilt.
Start en finish in Hem. Vandaar naar Mons en Pevele (als het regent slaan we die over) en dan de laatste 50km over het parcours (dat kan ik dromen) en finish op de wielerbaan. Als Cafe Pave open is daar een biertje en dan terug naar Hem.
Utrecht-Hem is slechts 250km (afgelopen zondag was ik totaal bijna meer kwijt)
Laat via een PB weten of je mee wilt.