Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2017

DDX
Forum-lid HC

DDX 01 mar 2017 20:12

buzz schreef:
DDX schreef:Klimmetje bij Huize Glory kende ik niet, ook maar eens die weg inslaan.
Is een brak klinkerweggetje naar het Huize Glory-terras.
Vandaag even meegepakt, toch best leuk klimmetje.

Jac
Forum-lid

Jac 01 mar 2017 20:20

rob74 schreef:Mijn ritje van vandaag. Op en neer naar Gouda vanuit Utrecht met zowel op de heen als op de terug weg wat ommetje om boven de 80 km te komen.

https://www.relive.cc/view/883764493

Weet iemand trouwens hoe je een foto erbij krijgt in die relive filmpjes? Het staat wel geinig maar ik heb geen idee hoe dat werkt.

Als je onderweg een foto maakt , zet relive deze er automatisch in .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 01 mar 2017 20:26

ik heb in Thailand en Cambodja afgelopen winter een pak foto's gemaakt onderweg maar geen een ervan is te zien op relive. Ik denk dat het toch iets meer werk is. Waarmee moet ik doe foto's maken? Met mijn telefoon of met een Garmin? En kan dat laatste eigenlijk wel? En moet ik die foto van mijn telefoon dan nog naar relive sturen of zo?
Live fast; die young. mijn blog

alliance_0
Forum-lid

Gebruikersavatar alliance_0 01 mar 2017 21:07

Je foto's moeten op Strava staan voor dat Relive een filmpje maakt van je rit. Je moet dus foto's maken in de Strava app tijdens de registratie van je rit of je moet zorgen dat je de foto's zo snel mogelijk na thuiskomst naar Strava uploaden. Tegenwoordig gaat het heel snel dat Relive een filmpje maakt van je Strava registratie dus moet je vlug zijn met uploaden.

Dit staat op de Relive site:

How can I get photos in my Relive?

Photos only work with Strava rides; not with Garmin Connect. You’ll have to add your photos to your Strava ride before you save it. Make sure your photos are geotagged (turn on "location" on your phone's camera). If you have, photos should show up on the map of your ride on Strava.com

Still not working? Maybe you've added the pictures after uploading you activity. If so, we probably already made your ride into a movie, before you added the pictures. To prevent this, try to add the pictures to the activity, before uploading it to Strava. It might be that your device uploads to Strava automatically; we're currently working to better support this scenario.

Also be aware of the fact that, at this moment, we exclude pictures taken within 5 kilometers from start or finish. We will remove this exclusion soon.

Ritten mogen (nog) niet korter zijn dan 10 km en langer dan 12 uur om in aanmerking te komen voor een filmpje.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 01 mar 2017 21:18

ok. tnx, ik ga het de volgende keer proberen
Live fast; die young. mijn blog

Jac
Forum-lid

Jac 01 mar 2017 21:41

@alliance_0 je hebt gelijk foto's moeten inderdaad eerst in strava staan . Gezien ik nog laad met een kabeltje ben ik altijd wel optijd voor dat relive met het filmpje komt . Bedankt voor de correctie [WINKING FACE]

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 01 mar 2017 22:55

DDX schreef:
buzz schreef:
DDX schreef:Klimmetje bij Huize Glory kende ik niet, ook maar eens die weg inslaan.
Is een brak klinkerweggetje naar het Huize Glory-terras.
Vandaag even meegepakt, toch best leuk klimmetje.
Inderdaad, vond ik ook, best aardig stijgingspercentage.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

RVV
Forum-lid

Gebruikersavatar RVV 01 mar 2017 23:39

Vandaag qau weer het eerste echt lekkere rit van het jaar gemaakt. Wel veel wind maar volledig droog, eerst wat aanklooien in de buurt en toen besloten om er een rondje Lauwersmeer van te maken. Met de zon was het zowaar lente!

Afbeelding

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 02 mar 2017 08:44

Gisterenmorgen rond 06:30 weer wakker gemaakt door een 7-jarige verkleed als batman. "Papa, kun jij even netflix opzetten?" Dus huppetee. M'n bed maar verlaten om de kleintjes van een werkende beeldbuis te voorzien. Boterhammen in de snavel en klaar. Ik wierp een blik naar buiten en het was zowaar gestopt met regenen. Dus even koffie gezet, twee dikken bruine bammetjes gesmeerd en naar binnen geschoven. De 'vijand' sliep nog en dat heb ik maar zo gelaten. Snel een route op m'n Garmin gezet - want kom niet uit Noord Holland en ken hier de weg dus niet - en hup de deur uit.

Dat ik hier de weg niet ken (want woon ik Limbo-land maar was carnaval ontvlucht) bleek al snel. Na 10 km al twee keer de duinen in gereden om na 500 meter weer om te draaien, want schelpenpad... Enfin. De rest van de 110 km. was wel genieten. Nou ja. De laatste 30 met een dikke West 6 in je mik waren best zwaar. Al met al een mooie duurtraining en met 29 gemiddeld op de tellert dik tevreden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toch best mooi dat Hollandsche landschap. Maar ik mis de heuvels wel. Dat geeft tenminste wat rust aan de benen na elke klim :-) In zo'n polderlandschap kun je je poten geen seconde stilhouden...
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Joskovic
Forum-lid

Gebruikersavatar Joskovic 03 mar 2017 10:14

Mooie plaatjes hoor!

bigfloor
Forum-lid

Gebruikersavatar bigfloor 03 mar 2017 13:12

@dapoker: dat probleem heb ik (als oosterling) ook altijd in de kuststreek, zelfs met de Garmin kom ik nog op schelpenpaadjes uit.
En geen moment rust als je de wind in je snufferd hebt, geef mij maar heuvels/bergen !
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24

Heppiebianchi
Forum-lid

Heppiebianchi 03 mar 2017 13:52

Omdat het er vanmorgen mooi uitzag en vanmiddag wat zou gaan regenen ben ik maar bijtijds op de Bianchi geklommen voor nog een ritje.
Gewoon wat door de polder hier achter gereden,zo als zo vaak,maar het was gewoon lekker.
De Bianchi rijd echt geweldig,niets te nadelen van mijn andere fietsen,maar je merkt toch dat dit weer net een sigment hoger is,het gaat gewoon allemaal makkelijker lijkt wel.
Nou ja of het zit tussen mijn oren natuurlijk :mrgreen:

https://www.strava.com/activities/885919036
https://www.relive.cc/view/885919036
Afbeelding
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Plaats reactie