Recept voor cannelloni alla zucca moet wel via google te vinden zijn.
Edit: in het Nederlands vond ik het niet meteen, maar met een woordenboek kom je er vast wel
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=& ... bs.2,d.bGg
Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Gepaneerde tomaten? Hoe dan??Gastheerg schreef:
Met aardappelen uit de oven en gepaneerde tomaten...........
Afgelopen 4 dagen 260km gefietst. Voor 4 werkdagen niet slechtSupergrover schreef:Gepaneerde tomaten? Hoe dan??Gastheerg schreef:
Enne, heb jij nog wel tijd om te fietsen??
![]()
Gastheerg schreef:Afgelopen 4 dagen 260km gefietst. Voor 4 werkdagen niet slechtSupergrover schreef:Gepaneerde tomaten? Hoe dan??Gastheerg schreef:
Enne, heb jij nog wel tijd om te fietsen??
![]()
![]()
Tomaten halveren en onderkantjes iets vlak maken zodat ze niet wiebelen, eitje klutsen met een beetje oregano, peper en zout en eitjes in het eimengsel dopen. En daarna dopen in de paneermeel. Evt een keer herhalen.
Ovenschaal inkwasten met een beetje olijfoile. Tomaten in de ovenschaal. Beetje besprenkelen met olijfolie en 15 minuten op 180 graden in de oven.
Nou, ik zeg maar niks want als mijn vrouw dat dan zou horen . . . . . eigen schuld dikke bult.Heppiebianchi schreef:O daar wil ik ook wel een beetje voor vallen