Wat ik zeg bij de betere ploegen....
Wielerseizoen 2018
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
*zucht*
Less is bore
ik begin te denken dat QS het hele peleton heeft omgekocht, Jungels krijgt de zege eigenlijk cadeau.
Ik zou je zucht wel begrijpen als hij op de wel heel sterke alaphilippe betrekking heeft. Was echt wel supersterk.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Overigens pakt Anna van der Breggen ook deze even mee.
Ja dat 12 verschillende coureurs 25 koersen winnen vinden we verdacht, maar als 1 dame nagenoeg alles wint zijn we trots op en vinden we gaaf.
Toch een want perverse vorm van chauvinisme en ik zie vooral twee meetlatten.
Toch een want perverse vorm van chauvinisme en ik zie vooral twee meetlatten.
Over chauvinisme gesproken. De kop op Sporza is weer heerlijk Belgisch geframed.
Niet: Jungels wint LBL
Wel: Quickstep wint LBL
Niet: Jungels wint LBL
Wel: Quickstep wint LBL
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die had ik even gemist vandaag maar is ook wel bijzonder ja. Heb geen uitzending gezien omdat ik een andere afspraak had en eigenlijk er ook weinig prioriteit aan heb gegeven. Had niet veel zin om weer naar QS te moeten kijken, net als dat ik al op zie tegen een platgelegde Giro door Sky. Hopen dat het meevalt en Sky bezwijkt onder de stress.
Enige verschil tussen Anna en QS is dat QS aan elkaar hangt met mannen met een verdomd besmette historie en weet ik bij Boels alleen van de gemiste tests van Lizzy.
Less is bore
Extreem verdacht, ik vertrouw die Nederlandse dames helemaal niet meer hoor, die winnen alles
Jungels wint voor een groot deel dankzij Alaphilippe, rijden ze in die groep met z'n allen vol door (als dat al gaat met een afstopper) dan wint Alaphilippe de spurt relatief makkelijk omdat hij niet heeft moeten werken.
Een sterke ploeg kan een sterke strategie verzinnen
Het zijn ook twee verschillende meetlatten, bij de mannen is de sterkte van de top vele malen groter dan bij de dames ...
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niet gesoemeld word bij de dames ... ook het vlees kan zwak zijn bij de dames.