tour 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bizar! Een fransman in het geel geeft blijkbaar vleugels.
Hij doet gewoon een Voeckler-tje. Eens zien hoe het morgen gaat. Dit gooit de Tour wel open!
Hij doet gewoon een Voeckler-tje. Eens zien hoe het morgen gaat. Dit gooit de Tour wel open!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
De manier van finishen was op zijn minst ‘bijzonder’ te noemen. Wel jammer dat dat het eerste is waar velen (incl ik) aan denken. Had liever gezien dat hij uitgewoond over de streep was gekomen.
Echt heel benieuwd naar het hooggebergte. La PdbF was nog een powerklim, morgen wordt serieus. En reken maar dat Sky er hard aan gaat sleuren vanaf de eerste col.
Echt heel benieuwd naar het hooggebergte. La PdbF was nog een powerklim, morgen wordt serieus. En reken maar dat Sky er hard aan gaat sleuren vanaf de eerste col.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hor flauw het ook is, ik had wel een beetje een flash back....
![Afbeelding](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9a/Floyd-landis-toctt.jpg)
![Afbeelding](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9a/Floyd-landis-toctt.jpg)
Less is bore
-
- Forum-lid
Zn pak was gescheurdericpeters schreef: ↑19 jul 2019 17:32 Heeft die Adam Yates niet vroeger de slechterik bij Bassie en Adriaan gespeeld? Of is dit zijn tijdritoutfit?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap de reactie wel. Even ervaren bewezen goede tijdrijders kloppen en dan zo fris over de finish komen; dat roept flash backs op.
Al hoop ik oprecht, ondanks mijn aversie voor Ala, dat hij clean is en dat de Skytrain in de soep loopt.
Tot op heden een van de leukere tours van de afgelopen jaren.
Al hoop ik oprecht, ondanks mijn aversie voor Ala, dat hij clean is en dat de Skytrain in de soep loopt.
Tot op heden een van de leukere tours van de afgelopen jaren.
Less is bore
-
- Forum-lid
Eens met Daniël. Maar het is toch niet zo dat Alaphilippe helemaal uit t niets komt. Diende zich vorig jaar al aan, dit voorjaar helemaal. En een tijdrit over een afstand én soort parcours dat hem past als een handschoen.
En misschien dat de euforie van de overwinning hem zo kon laten afstappen. Ik weiger om ook daar meteen iets achter zoeken.
En misschien dat de euforie van de overwinning hem zo kon laten afstappen. Ik weiger om ook daar meteen iets achter zoeken.
Die Bardet, man man man man man wat een amateurisme. Echt ongelofelijk op dat niveau.
-
- Forum-lid
Was dat die fietswissel?
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Gehoord bij Vive le Velo dat die wissel gepland was...
Time is on my site.
-
- Forum-lid HC
Wat ik niet begrijp is dat Alaphilippe door vele "experts" als kansloos voor de eindoverwinning wordt gezien.... "In het hooggebergte is maar de vraag of hij mee kan" Hebben die de tour van 2018 dan niet gezien, volgens mij won hij de bergtrui en won hij 2 bergetappes (1 in de Alpen en 1 in de Pyreneeën, daarnaast werd hij 2e in Mende. Schijnbaar ben je dan niet goed in de bergen ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
En ja in de tijdrit van dat jaar op de voorlaatste dag liet hij het lopen maar in het Baskenland 2e in de tijdrit, Parijs nice 3e in de tijdrit, tour van GB ook weer 2e in de tijdrit. In de Jaren daarvoor ook wel eens een tijdrit gewon in Californië en in Parijs Nice, dus helemaal uit het niets kwam zijn tijdrit overwinning ook niet.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
En ja in de tijdrit van dat jaar op de voorlaatste dag liet hij het lopen maar in het Baskenland 2e in de tijdrit, Parijs nice 3e in de tijdrit, tour van GB ook weer 2e in de tijdrit. In de Jaren daarvoor ook wel eens een tijdrit gewon in Californië en in Parijs Nice, dus helemaal uit het niets kwam zijn tijdrit overwinning ook niet.
Laatst gewijzigd door ericpeters op 20 jul 2019 01:34, 1 keer totaal gewijzigd.
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=4bb8&r=3&c=2&u=M&g=n&f=abdljzzzzz&z=a.gif)