Ervaring wim de vos
Moest hij eens op zijn facebook pagina gewoon erbij schrijven die prijs en die maten beschikbaar dan zou het al meer dan de helft van het telefoonwerk en mailwerk schelen.Lcsmet schreef: ↑22 mei 2020 15:37Een beetje tegengas op diegenen die Canyon als enige "bang for buck" fiets aanzien is ook niet verkeerd.
Ter info: Ik was er deze morgen voor een garantiegeval met mijn E-bike en de telefoon heeft inderdaad niet stilgestaan. Dat zal deze dagen bij wel meerdere fietsenzaken zijn.
Zou het kunnen dat op de dagen dat een winkel dicht is en tijdens de middagpauze de telefoon niet wordt opgenomen?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je eens langsgaat moet je hem deze "tip" eens geven.
Hij zal je dan haarfijn uitleggen waarom hij niet adverteert met kortingspercentages.
Iets met concullega's enzomeer.
Ter info, Als een Specialized dealer adverteert
met kortingspercentages krijgt deze een niet zo lieve brief van de invoerder.
Hij zal je dan haarfijn uitleggen waarom hij niet adverteert met kortingspercentages.
Iets met concullega's enzomeer.
Ter info, Als een Specialized dealer adverteert
met kortingspercentages krijgt deze een niet zo lieve brief van de invoerder.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Via dit forum bij deze winkel gekomen. Mijn vrouw is binnenkort jarig en wilde graag een nieuwe racefiets. Ik was op zoek naar een Cube Axial of een Sensa Emilia 105 disc. Gisterenochtend een rondje fietsenwinkels gebeld maar nergens iets op voorraad. Toen dacht ik laat ik eens bellen naar Wim de Vos. Hij had nog een Sensa Emilia 105 disc staan in de goede maat. Direct gisterenmiddag opgehaald en had een mooi cadeau voor mijn vrouw. En inderdaad de telefoon bleef gaan in de 15 minuutjes dat ik er was.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ach, ik heb ooit eens een moto gekregen van mijn vrouw.
De dagen ervoor op de website van de winkel waar mijn vorige vandaan kwam een mooie gezien.
Die heeft ze daarna ook besteld zonder dat ik het wist.
Ik was er alvast blij mee.
Het was deze
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
We hadden samen uitgebreid vooronderzoek gedaan en een shortlist gemaakt. Op basis van een paar weken op de fiets van mijn zusje gereden te hebben wisten we wat de geometrie moest zijn. Ze heeft dus zeker meebesloten. Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe racefiets en zou ook niet graag zomaar een fiets krijgen
Vorige week langsgeweest. Werd vriendelijk geholpen en op al mijn vragen kreeg ik uitgebreid antwoord. Ik wist al voor 90% wat ik wilde dus ik was al snel klaar. Fiets was in mijn maat niet op voorraad maar is meteen besteld. Volgende week ophalen. De adviesprijs van mijn fiets (Sensa Romagna 105 met discs) is zo'n 1500 euro en ik betaalde ongeveer 1200 euro dus prima korting gekregen, in ieder geval goedkoper dan elders in Nederland.
Als je weet wat je nodig hebt is een dagje West Brabant altijd een lonend uitje. Je kunt er zelfs een weekendje weg van maken (goeie smoes voor je wederhelft) en dan nog ben je goedkoper uit.