REV in plaats van R,ev, nee dat typt zoveel korterdavid_deman schreef: ↑27 mei 2021 15:01Haha dat heeft toch niets met kenners of dergelijke te maken. Het is toch gewoon hetzelfde als WVA of VDP of VDB. Het typt ook gewoon korter op een forum :p
Giro 2021
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Heeft er iemand nog gemerkt dat er vandaag een etappe gereden is? Mooie zege van Bettiol! Of is die naam te lang voor jullie?
Mooie zege, AB was verreweg de sterkste vooraan! Saaie etappe, laatste 30 km was leuk om naar te kijken.
Wat ik eerlijk gezegd niet snap is waarom Bora niet ging rijden. Dit leek mij toch een uitgelezen kans voor Sagan om nog een rit te winnen Zo zwaar was die finale niet.
Wat ik eerlijk gezegd niet snap is waarom Bora niet ging rijden. Dit leek mij toch een uitgelezen kans voor Sagan om nog een rit te winnen Zo zwaar was die finale niet.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Sagan? PSA? PeS? Tsaar Peter? Peto Sagan? Peter de grote? Die Sagan?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het was Sagan vandaag vooral om de punten in de tussensprintjes te doen. En dat hebben ze als ploeg netjes geregisseerd .
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
bettiol noemen we dan vanaf nu Betty?
Over de rit, weer een heel mooi duel gezien. Cavagna, de superhardrijder die het duel met betty verliest en dan plots iets voor de top parkeert.
Over de rit, weer een heel mooi duel gezien. Cavagna, de superhardrijder die het duel met betty verliest en dan plots iets voor de top parkeert.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
simpel, sagan speelt op veilig voor de puntentrui. Als er niet gespurt wordt voor de punten kunnen ze ook niks van hun achterstand inhalen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En dat mag best wat kosten..,
Alhoewel kruimels voor deze mannen natuurlijk. 1000 franken en 50 uci puntjes:
https://cyclingtips.com/2021/05/sagan-f ... acKkqBavuY
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013