Veldrijden 2022-2023
Van Empel demonstreert even haar talent maar ze demonstreert ook dat de dichtheid aan crossen in deze periode erg zwaar is. De overwinningen van van Aert zijn dus niet per se representatief voor het WK.
Ik denk dat van Aert de opeenvolging van wedstrijddagen wat beter verteert dan vd Poel. In de grote rondes lijkt dat ook het geval te zijn.
Ik denk dat van Aert de opeenvolging van wedstrijddagen wat beter verteert dan vd Poel. In de grote rondes lijkt dat ook het geval te zijn.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Recuperatie………of toch beter opgezet trainingsplan?
Less is bore
Michael en Eli waren daarvoor al verscheidene keren in de fout geweest anders hadden ze pidcock misschien al eerder te pakken gehad. Eli was de beste man in koers. Tom had n mindere dag vermoed ik. Mooi parcours toch.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
op het filmpje wat op twitter rond ging, zie je hem een klein slingertje in de lucht maken (noem het een showtje...).
Neerkomen. de heuvel afrollen.., en ergens onderaan de volgende heuvel uit zijn pedaal schieten. En daarmee van zijn zadel, op zijn frame.
Hoeveel heeft dat dan te maken met de heuvel ervoor en die "stunt" van hem?
Ik denk eerder dat het gewoon pech was.
Neerkomen. de heuvel afrollen.., en ergens onderaan de volgende heuvel uit zijn pedaal schieten. En daarmee van zijn zadel, op zijn frame.
Hoeveel heeft dat dan te maken met de heuvel ervoor en die "stunt" van hem?
Ik denk eerder dat het gewoon pech was.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Moest lachen om Van Empel in haar interview. 'Probeerde wat te slapen maar toen hoorde ik buiten wat. Zo ne groote vuurbal jongen!'