Tja, da's een interessant rijtje namen wat je dan overhoudt...loos schreef:Wie wint de tour?
http://www.nrc.nl/nieuws/2012/08/24/als ... l-nou-ehm/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid
Het is puur formeel. LA zal altijd een legende blijven. Zal me niets verbazen als hij zich ooit weer in het peloton laat zien, als ploegleider ofzo...
Met de holocaust heeft dit helemaal niets van doen. Dat iemand deze frase ook eens joden heeft laten gaan wil niet zeggen dat het er iets mee van doen heeft.timo2.0 schreef: - 1 want een goedkope verwijzing naar de Holocaust en dat is toch wel even iets anders dan meneer Armstrong is overkomen.
Het pas helemaal binnen "het mag dan tuig zijn, maar het is wel ons tuig". En dat kan over wie dan ook gaan, als het maar tuig is of door de spreker tuig gevonden wordt.
-
- Forum-lid HC
Ik vind het veel te ver gaan wat ze met LA doen.
Dan kan iedereen zijn. Overwinning wel inleveren, Hinnault en Merkxc vooraan.
Hoeveel jaren later leven we inmiddels zes ofzo.
Toen niet gepakt moet gewonnen blijven.
Dan kan iedereen zijn. Overwinning wel inleveren, Hinnault en Merkxc vooraan.
Hoeveel jaren later leven we inmiddels zes ofzo.
Toen niet gepakt moet gewonnen blijven.
Leer je geschiedenislesZiegler schreef:Met de holocaust heeft dit helemaal niets van doen. Dat iemand deze frase ook eens joden heeft laten gaan wil niet zeggen dat het er iets mee van doen heeft.timo2.0 schreef: - 1 want een goedkope verwijzing naar de Holocaust en dat is toch wel even iets anders dan meneer Armstrong is overkomen.
Het pas helemaal binnen "het mag dan tuig zijn, maar het is wel ons tuig". En dat kan over wie dan ook gaan, als het maar tuig is of door de spreker tuig gevonden wordt.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
“Rotmoffen, blijf met je rotpoten van onze rotjoden af.” Waarschijnlijk ontstaan tijdens de Februaristaking als aanklacht tegen de eerste deportaties maar hoe dan ook een slogan die tijdens de oorlog op pamfletten en op muren gekalkt voortdurend terugkwam om het ongenoegen over de Jodenvervolging te uitten en daarmee standaard geworden in de geschiedenislessen die de generatie van Krabbé op school kreeg. Een historisch feit dat net zo bekend is als bijvoorbeeld 1600 slag bij Nieuwpoort. Niet gewoon maar "een frase die ook eens iemand joden heeft laten gaan" wel een frase die in het recenter verleden helaas vaker misbruikt is door er een goedkope variant op te maken.
fietsen doe ik net als een prof,
Inderdaad, eerst maar eens zien. Zoals ik al eerder zei zou het mij niets verbazen als dit een slim spel is van Armstrong en Bruyneel. Handjeklap met de hun goed gezinde UCI en in beroep bij het CAS. Dat wordt een thuiswedstrijd voor hun en eerlijkheid, sportiviteit en de waarheid zal over deze jaren zeker niet zegevieren.rbr schreef:Terug on-topic: Kan me niet voorstellen dat LA uit de uitslagen geschrapt wordt. 7 Overwinningen die dan naar wie moeten? 7 TdF's zonder winnaar in de geschiedenis boeken?
Het zij zo. Wielrennen met al zijn magie en heldenverhalen blijft mooi. Jammer van deze 7 jaren die gelukkig voorbij zijn.
Dit artikel geeft aan hoe ridicuul het zou zijn om een alteratieve winnaar aan te duiden, je kan moeilijk een overwinning afnemen van iemand om ze aan een andere dopingzondaar te geven.rbr schreef:Terug on-topic: Kan me niet voorstellen dat LA uit de uitslagen geschrapt wordt. 7 Overwinningen die dan naar wie moeten? 7 TdF's zonder winnaar in de geschiedenis boeken?
http://www.nieuwsblad.be/extra/dopingzondaars
-
- Forum-lid
Asbest is jarenlang een uitstekend isolatiemiddel geweest.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus LA wordt straks ook door mannetjes in witte pakken afgevoerd?
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik snap er helemaal niks van. Dacht altijd dat de UCI de baas was. Hoe kan dan een antidrugs bureau iemand een fietswedstijd overwinning afnemen.
Wie legt me dit uit.
marc
Wie legt me dit uit.
marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;