Ok, gelukkig maar.feddek schreef:neehoor, gaat alleen maar over bovenste afdekplaatje, niet over het hele balhoofdstel.
Cannondale
Hij stond al een week of wat in mijn huiskamer te wachten op andere remmen(RX5) en banden.
Gisteren eindelijk voor het eerst mijn vaste route gereden met de SX.
Wat een verschil met mijn CAAD7/Optimo. Hoewel mijn SX bredere banden heeft (28mm Durano ipv 25mm 4000s) kan ik mij niet voorstellen dat het verschil in comfort puur en alleen wordt bereikt door de banden. Trajecten waar ik op mijn CAAD7 bijna van het padje af ga rol ik nu zonder veel problemen gewoon door.
Geen spijt dus van deze aankoop.
Heeft iemand een idee waarom Cannondale de SuperSix EVO Ultegra Racing Edition niet in Nederland (Europa?) op de markt brengt.
http://www.cannondale.com/catalog/produ ... egory/916/
Ik vind persoonlijk deze kleurstelling mooier als de EVO 3 met Ultegra. Dit frame is wel met de Ultegra DI2 versie leverbaar, maar elektrisch schakelen gaat niet mijn voorkeur naar uit.
Ik had eigenlijk gehoopt op een SuperSix v.v. SRAM Force groep, helaas.
A.s. voorjaar ben ik in de markt voor de aanschaf van een nieuwe fiets. Op dit moment rijdt ik op een CAAD10 v.v. 105 groep. Misschien deze dan maar aan een upgrade naar Sram Force wagen en een nieuwe wielset.
Heeft iemand ervaring/kennis van een naar wens opbouwen van een Cannondale SuperSix. Ik vrees dat ik dan vele euro's meer kwijt zal zijn als een std. uitvoering uit het boekje.
http://www.cannondale.com/catalog/produ ... egory/916/
Ik vind persoonlijk deze kleurstelling mooier als de EVO 3 met Ultegra. Dit frame is wel met de Ultegra DI2 versie leverbaar, maar elektrisch schakelen gaat niet mijn voorkeur naar uit.
Ik had eigenlijk gehoopt op een SuperSix v.v. SRAM Force groep, helaas.
A.s. voorjaar ben ik in de markt voor de aanschaf van een nieuwe fiets. Op dit moment rijdt ik op een CAAD10 v.v. 105 groep. Misschien deze dan maar aan een upgrade naar Sram Force wagen en een nieuwe wielset.
Heeft iemand ervaring/kennis van een naar wens opbouwen van een Cannondale SuperSix. Ik vrees dat ik dan vele euro's meer kwijt zal zijn als een std. uitvoering uit het boekje.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Ik woon ook zo'n beetje in diezelfde achtertuin en ben ook redelijk merkentrouw (zie post iets hierboven). Dit wordt bij mij mede veroorzaakt door een FM die zijn afspraken nakomt en de juiste service levert.Nicosch schreef:Helpt het dat Oldenzaal in jouw achtertuin ligt?epotheker schreef:Over merkentrouw gesproken
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- Stuntman Mike
- Forum-lid
- Berichten: 862
- Lid geworden op: 06 jun 2013 21:04
Mooie crosser!Nicosch schreef:
Hij stond al een week of wat in mijn huiskamer te wachten op andere remmen(RX5) en banden.
Gisteren eindelijk voor het eerst mijn vaste route gereden met de SX.
Wat een verschil met mijn CAAD7/Optimo. Hoewel mijn SX bredere banden heeft (28mm Durano ipv 25mm 4000s) kan ik mij niet voorstellen dat het verschil in comfort puur en alleen wordt bereikt door de banden. Trajecten waar ik op mijn CAAD7 bijna van het padje af ga rol ik nu zonder veel problemen gewoon door.
Geen spijt dus van deze aankoop.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1791
- Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20
Met deze fm moet een ss met Force toch haalbaar zijn?vincent75 schreef:Ik woon ook zo'n beetje in diezelfde achtertuin en ben ook redelijk merkentrouw (zie post iets hierboven). Dit wordt bij mij mede veroorzaakt door een FM die zijn afspraken nakomt en de juiste service levert.Nicosch schreef:Helpt het dat Oldenzaal in jouw achtertuin ligt?epotheker schreef:Over merkentrouw gesproken
Ik heb ook zo'n prima fm, en een ombouw naar de voor mij ideale fiets was geen probleem. Mijn 2014 ss met Force staat op pag. 362..
Even een klein vraagje, plaats hem hier aangezien ik denk dat hier de meeste expertise zit...
Ga volgend jaar de Marmotte fietsen, tijd voor een compact dacht ik zo. Ik rijd campa i.c.m. een hollowgram crankstel met stronglight CT2 campa bladen (135 mm spider) en zoek nu stronglight bladen op een 110 mm spider. kan ik hiervoor wederom de campa specifieke stronglightbladen gebruiken. Anders gezegd: Is de 110 campa spider identiek aan bijv FSA 110 mm spider?
Ga volgend jaar de Marmotte fietsen, tijd voor een compact dacht ik zo. Ik rijd campa i.c.m. een hollowgram crankstel met stronglight CT2 campa bladen (135 mm spider) en zoek nu stronglight bladen op een 110 mm spider. kan ik hiervoor wederom de campa specifieke stronglightbladen gebruiken. Anders gezegd: Is de 110 campa spider identiek aan bijv FSA 110 mm spider?
Als de Campagnolo spider geschikt is voor Campagnolo bladen is deze zeker niet gelijk aan de FSA spider!
Campagnolo balden zijn namelijk bij het derde gat(achter de crank) arm 113mm ipv 110mm. Gewoon omdat je het niet al te makkelijk moet maken voor de consument.
Campagnolo balden zijn namelijk bij het derde gat(achter de crank) arm 113mm ipv 110mm. Gewoon omdat je het niet al te makkelijk moet maken voor de consument.