jajke schreef:....
mooi man wat was je in totaal kwijt voor de complete fiets als ik vragen mag ?
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
jajke schreef:....
Je weet dat het strafbaar is om namaakartikelen in te voeren?jajke schreef:Heb vorig jaar februari een Pinarello Dogma Think2 frame gekocht via DhGate. Uiteraard een nepper. Hier kan iedereen over denken wat ie wil. Kan een echt Pinarello carbon frame van om en nabij 4.000 euro niet betalen en ben tevreden met een nepper/replica of hoe je het ook noemen wil. Of ik dat frame nu koop zonder merknaam of met merknaam, het is en blijft een 'Made in China-frame" hetwelk m.i. niet slechter of beter zal zijn dan een origineel frame. Moest bij aflevering aan PostNl wel 55 euro "invoerrechten" betalen uitgaande van een aanschafprijs van 180 euro (dat stond n.l. op de doos). Ik heb vervolgens ook een set FFWD f4r wielen gekocht in China. Ook hiervoor invoerrechten moeten betalen van - ik dacht - 60 euro. Ik heb de fiets inmiddels behoorlijk gebruikt en het carbon frame is super mooi afgewerkt en rijdt lekker. Een kenner heeft ook de afwerking van het frame bekeken en gevoeld in de buizen. Er viel absoluut niets op aan te merken. Framebreuken komen ook voor bij de originele versies van de wereldmerken. De wielen ben ik niet zo erg tevreden over. Tijdens een rit door een diepe kuil in het wegdek gereden. Sindsdien een kleine slag in het achterwiel hetgeen problemen opleverde met remmen. Een kennis heeft de slag er zoveel als mogelijk "uitgewerkt". Ben benieuwd als ik de mtb binnenkort als het weer beter wordt, verruil met de racefiets. In principe zal dat overigens bij elke carbon wielset kunnen gebeuren. In het uiterste geval koop ik dan een setje Mavic Ksyrium wielen waar ik altijd zeer tevreden over ben geweest. Stuur, zadelpen en bidonhouders laten overkomen uit China. prima en goedkoop spul. Enkel de Shimano groep gekocht in Nederland.
Als de stickers er niet opzitten denk iedereen dat hij goedkope Chinese wieltjes zijn, dat kan toch niet in een Pina.adroit schreef:Wat ik dan niet snap waarom de stickers erop moesten, je had de wielen toch ook zonder stickers kunnen kopen als het je gewoon alleen om de wielen ging? Was je ook nog goedkoper uitgeweest