Canyon
-
- Forum-lid
Ik heb eigenlijk twee vragen.
1. de sponsoring, geldt dat alleen voor de frames of kan je de korting ook over de complete fietsen krijgen?
2. misschien een domme vraag, maar zijn alle frames binnen een type hetzelfde? dus is de aeroad c f9.0 team hetzelfde frame als de aeroad cf 7.0?
1. de sponsoring, geldt dat alleen voor de frames of kan je de korting ook over de complete fietsen krijgen?
2. misschien een domme vraag, maar zijn alle frames binnen een type hetzelfde? dus is de aeroad c f9.0 team hetzelfde frame als de aeroad cf 7.0?
- timofietst
- Forum-lid
1. Nee, alleen frames: http://www.canyon.com/_nl/service/sponsoring.html" onclick="window.open(this.href);return false;wielerventje schreef:Ik heb eigenlijk twee vragen.
2. Ja, het verschil zit in de afmontage zoals wielen en groep.
Ja hoor dat gaat best. Die heb ik er ook op zitten.Tijdelijk schreef:Mensen, welke bidonhouders gebruiken jullie op de smalle buis van de Aeroad? Kan ik daar gewoon goed Taxc Tao Lights op zetten?
No pain no gain, no guts no glory!
Weet iemand waar ik het canyon lettertype kan downloaden? ik wil graag een sticker maken voor mijn wielen.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
Je kunt bij Canyon zelf evt. nieuwe decals bestellen, echter voor het frame.tomdejong schreef:Weet iemand waar ik het canyon lettertype kan downloaden? ik wil graag een sticker maken voor mijn wielen.
Mijn Canyon staat nu bij BCP/Special Paint Work en na het spuiten zetten ze er ook de logo's van Canyon er weer op. Ook voor wielen is dat mogelijk.
Zelf ben ik grafisch vormgever en wil het design nog aanpassen en laat op de bovenbuis nog een tekst plaatsen in het Canyon-lettertype. Volgens mij heb ik dat lettertype zo gevonden, en aangepast m.b.t. de 'afgesneden' onderkant van de letters.
Voor dat laatste moet ik even informeren of de fiets al niet gespoten is. Er gaan nl een blanke laklaag over de logo's.
Als je het font hebt gevonden hou ik me aanbevolen voor een downloadlinkmij heb ik dat lettertype zo gevonden, en aangepast m.b.t. de 'afgesneden' onderkant van de letters.
Voor dat laatste moet ik even informeren of de fiets al niet gespoten is. Er gaan nl een blanke laklaag over de logo's.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
Het is de Helvetica Neue LT Std 77 Bold Condensed, maar dan wel flink schuin getrokken. Dat kan in een programma als bv. Adobe Illustrator.[/quote]imarc schreef:Als je het font hebt gevonden hou ik me aanbevolen voor een downloadlink
Bedankt! daar kan ik wat mee.
Ben benieuwd, fotootje als ie klaar is!?imarc schreef:Mijn Canyon staat nu bij BCP/Special Paint Work en na het spuiten zetten ze er ook de logo's van Canyon er weer op. Ook voor wielen is dat mogelijk.
Zelf ben ik grafisch vormgever en wil het design nog aanpassen en laat op de bovenbuis nog een tekst plaatsen in het Canyon-lettertype. Volgens mij heb ik dat lettertype zo gevonden, en aangepast m.b.t. de 'afgesneden' onderkant van de letters.
No pain no gain, no guts no glory!
Ik heb de eerste rit op mijn canyon ultimate gedaan. Top fietsje. Rijd lekker, zekker in combinatie met de kuipers. Het schakelen met de di2 gaat ook prima. Het is even wennen maar dat gaat snel zat.
ik heb 1 nadeel kunnen ontdekken en dat is dat zadel, selle italia race se. Drie keer niks. Veel te zacht voor mij. vanavond weer mijn oude vertouwde slr erop zetten.
ik heb 1 nadeel kunnen ontdekken en dat is dat zadel, selle italia race se. Drie keer niks. Veel te zacht voor mij. vanavond weer mijn oude vertouwde slr erop zetten.