Pinarello
Ik hoorde gister het nieuws/gerucht dat Cardsport verkocht zou zijn. Weet iemand daar het fijne van? De levertijden staan daardoor nu blijkbaar wat onder druk en er is wat gezeur over afhandeling van garantie gevallen.
Ik wil deze winter een nieuwe Pina aanschaffen, maar zit in elk geval niet te wachten op lange levertijden.
Ik wil deze winter een nieuwe Pina aanschaffen, maar zit in elk geval niet te wachten op lange levertijden.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid HC
marsman schreef:Ik hoorde gister het nieuws/gerucht dat Cardsport verkocht zou zijn. Weet iemand daar het fijne van? De levertijden staan daardoor nu blijkbaar wat onder druk en er is wat gezeur over afhandeling van garantie gevallen.
Cardsports is ruim een jaar geleden over gegaan in andere handen, dit heeft overigens niets te maken met levertijden, reken bij een dealer voor een kleur en maat niet op voorraad op 3 maanden!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
colnagofreak schreef:marsman schreef:Ik hoorde gister het nieuws/gerucht dat Cardsport verkocht zou zijn. Weet iemand daar het fijne van? De levertijden staan daardoor nu blijkbaar wat onder druk en er is wat gezeur over afhandeling van garantie gevallen.
Cardsports is ruim een jaar geleden over gegaan in andere handen, dit heeft overigens niets te maken met levertijden, reken bij een dealer voor een kleur en maat niet op voorraad op 3 maanden!
De FM (nee, ik ga de naam niet noemen) meldde mij dat Cardsport pas weer verkocht zou zijn. Wellicht heb ik het verkeerd begrepen, het is vast een storm in glas water. Drie maanden wachten op je fiets is toch wel lang....
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid HC
En waarom zou je de naam niet noemen, lijkt mij geen geheim als hij het verteld heeft?
Als deze FM Pinarello dealer is zou hij het wel weten.
Als deze FM Pinarello dealer is zou hij het wel weten.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
marsman schreef:colnagofreak schreef:marsman schreef:Ik hoorde gister het nieuws/gerucht dat Cardsport verkocht zou zijn. Weet iemand daar het fijne van? De levertijden staan daardoor nu blijkbaar wat onder druk en er is wat gezeur over afhandeling van garantie gevallen.
De FM (nee, ik ga de naam niet noemen) meldde mij dat Cardsport pas weer verkocht zou zijn. Wellicht heb ik het verkeerd begrepen, het is vast een storm in glas water. Drie maanden wachten op je fiets is toch wel lang....
Heel normaal....Wacht nu al 4 maanden op een nieuwe most talon stuur en dat moet volgens mij ook via Cardsports komen.. Komt niet goed zo daar lijkt mij!!
Als het aan mij ligt ,geen most meer op mijn Opera!!
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
-
- Forum-lid
Ben gisteren in Renesse geweest en voor een pinarellofan was het the place to be.
Veel fietsen en veel volk.
Ik telde zeker zo'n 50 pinarello's waarvan 10 dogma's in alle kleuren en een graal in het water
Zag volgens mij ook nog iemand van Card lopen (Jaq Hanegraaf ??) die zou daar toch niet lopen als de boel verkocht was.
Volgens Rick (zoon van) zouden deze week foto's online komen dus.
kijk even op mijnalbum.nl en zoek op pinarello
Veel fietsen en veel volk.
Ik telde zeker zo'n 50 pinarello's waarvan 10 dogma's in alle kleuren en een graal in het water
Zag volgens mij ook nog iemand van Card lopen (Jaq Hanegraaf ??) die zou daar toch niet lopen als de boel verkocht was.
Volgens Rick (zoon van) zouden deze week foto's online komen dus.
kijk even op mijnalbum.nl en zoek op pinarello
marsman schreef:Ik hoorde gister het nieuws/gerucht dat Cardsport verkocht zou zijn. Weet iemand daar het fijne van? De levertijden staan daardoor nu blijkbaar wat onder druk en er is wat gezeur over afhandeling van garantie gevallen.
Ga eens in Belgie kijken voor een Pinarello.
Scheelde mij 500 Euro vergeleken met Fm's uit Nederland en dan heb je een andere importeur.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Toontje68 schreef:marsman schreef:colnagofreak schreef:
Heel normaal....Wacht nu al 4 maanden op een nieuwe most talon stuur en dat moet volgens mij ook via Cardsports komen.. Komt niet goed zo daar lijkt mij!!
Als het aan mij ligt ,geen most meer op mijn Opera!!
Dat heeft helemaal niets met Cardsports te maken, maar alles met die Italianen. Koop je een DeRosa dan duurt het 6 maanden als het tegen zit.
Daarnaast is het normaal dat er nu geen frames zijn. De oude modellen moeten ze kwijt zijn en de nieuwe modellen moeten de komende maanden binnen druppelen. Als ze de fietsen eind januari uit kunnen leveren is dat vroeg genoeg.
Of klikerdeklik hierop: http://www.mijnalbum.nl/Album-K7BOEWWS- ... Fiets.html
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
Timo 2.0 schreef:Ben ik de enige die Lightweights met "MOST" stickers altijd een tikkeltje treurig vindt?
Ik zou een setje niet afslaan hoor!
Dan vind ik die Most zadelpennen, stuurpennen etc een stuk treuriger. Koop je een dikke Pina, zit er het goedkoopste van het goedkoopste op qua afmontage. Als er BBB opstaat en het kost twee tientjes dan haalt de gemiddelde Pina-rijder er zijn neus voor op. Maar als het rood met zwart enn wit gespoten is met Most erop dan is het ineens een must-have. Waarom niet gewoon wat mooie Deda spulletjes o.i.d. erop?