Volgens mij de normale prijs.MarkW schreef:Weet iemand hoe de prijzen van m-frame lenzen zijn bij Hopmans? Met andere woorden: is het de rit waard om daar even te kijken naar een nieuwe lens? Ik wil een red iridium lens, twijfel nog over de vorm.
Het grote OAKLEY topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Daniel1975 schreef:Volgens mij de normale prijs.MarkW schreef:Weet iemand hoe de prijzen van m-frame lenzen zijn bij Hopmans? Met andere woorden: is het de rit waard om daar even te kijken naar een nieuwe lens? Ik wil een red iridium lens, twijfel nog over de vorm.
Sterker nog, geen prijs. Volgens hopmans gaat het m-frame uit de collectie ofzo??? Klopt dit??? Ze hadden in ieder geval niks meer voor een m-frame. Maar goed het was de rit waard want heb toch wat mooie dingen in kunnen slaan:)
-
- Forum-lid
foto's? :p
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
MarkW schreef:MartijnBlaas schreef:foto's? :p
Heb niks voor een oakley ingeslagen;) Heb een passende stuurpen, bidons en benodigde eten ingeslagen.
Waarom bestel je een M-Frame lens niet online? Even zoeken en sukken goedkoper dan Hopmans.
Stienz schreef:MarkW schreef:MartijnBlaas schreef:foto's? :p
Heb niks voor een oakley ingeslagen;) Heb een passende stuurpen, bidons en benodigde eten ingeslagen.
Waarom bestel je een M-Frame lens niet online? Even zoeken en sukken goedkoper dan Hopmans.
Omdat ik twijfel over de vorm. En ik dacht dat kan ik daar mooi even kijken en passen. Maar helaas. Online is uiteraard een beste optie
-
- Forum-lid
*$%&#$&@#$*
Mijn Radar verloren/gestolen in het Triavium in Nijmegen. Laten er nog eerlijke mensen zijn in de wereld en mocht je hem vinden zou je me dan willen PMen. Het gaat om een Jet Black frame. Hij zit in een hardcase met een G30 lens en een Clear lens allebei Path. En hij heeft rode earsock's. Mocht je hem vinden dan staat hier een beloning tegenover een flesje wijn ofzo? Lijkt me wel fair
Groetjes Martijn
Mijn Radar verloren/gestolen in het Triavium in Nijmegen. Laten er nog eerlijke mensen zijn in de wereld en mocht je hem vinden zou je me dan willen PMen. Het gaat om een Jet Black frame. Hij zit in een hardcase met een G30 lens en een Clear lens allebei Path. En hij heeft rode earsock's. Mocht je hem vinden dan staat hier een beloning tegenover een flesje wijn ofzo? Lijkt me wel fair
Groetjes Martijn
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia