Specialized
Ik weet niet of er verschillen zijn qua geometrie maar ik zou degene kiezen die het beste bij je past.
Daarnaast heeft de rode het voordeel dat je, als je zou willen, altijd een UCI/KNWU tijdritje kan rijden.
Hoewel mijn tijdritfiets nog maar één keer gecontroleerd werd en dat was met het NCK. Zelfs toen ging het heel snel en niet bepaald nauwkeurig.
Daarnaast heeft de rode het voordeel dat je, als je zou willen, altijd een UCI/KNWU tijdritje kan rijden.
Hoewel mijn tijdritfiets nog maar één keer gecontroleerd werd en dat was met het NCK. Zelfs toen ging het heel snel en niet bepaald nauwkeurig.
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Doe die eerste dan maar, die tweede ziet er echt niet uit! ;P
-
- Forum-lid
erg mooi geworden zeg
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Jij hebt een van de allermooiste fietsen van het moment welke ook nog eens perfect is afgemonteerd!knukkel schreef:Via een gelukje een setje vrijwel nieuwe 404 Firecrests kunnen scoren voor de Venge; hij is nu af!
(ok, ik wil ook graag een vermogensmeter, maar dat wordt ècht een echtscheiding...)
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Bestel deze, monteer hem bij een vriend en reken hem contant af, het verschil ziet ze nóóit!!!knukkel schreef: (ok, ik wil ook graag een vermogensmeter, maar dat wordt ècht een echtscheiding...)
Even off topic maar wat zit die ketting ongelooflijk raar op het tandwiel.Stuntman Mike schreef:Bestel deze, monteer hem bij een vriend en reken hem contant af, het verschil ziet ze nóóit!!!knukkel schreef: (ok, ik wil ook graag een vermogensmeter, maar dat wordt ècht een echtscheiding...)
-
- Forum-lid
is denk ik niet geheel goed geschakeld