Pinarello
perik schreef:Als er BBB opstaat en het kost twee tientjes dan haalt de gemiddelde Pina-rijder er zijn neus voor op. Maar als het rood met zwart enn wit gespoten is met Most erop dan is het ineens een must-have. Waarom niet gewoon wat mooie Deda spulletjes o.i.d. erop?
Wel met de beentjes op de grond blijven en het in het juiste perspectief plaatsen, he...? Die Deda spulletjes betreffen hetzelfde stukje alu allleen dan zwart gespoten en voorzien van een subtiel Deda-logo. (gechargeerd)
Jij bent op dezelfde manier weg te zetten als jij nu doet met Most-liefhebbers.
Het betreft allemaal hetzelfde stukje gefreesd alu. Zoals Theo Maassen al zei: "van binnen zijn we allemaal blank...".
Zoiets als een Deda Zero 100 stuurpen is wel een wat mooier product dan een goedkopie BBB of een Most pen. En dan heb ik het niet over het logo wat erop staat. Daarom zou dat mijn keuze zijn voor op een chique Pina.
perik schreef:Zoiets als een Deda Zero 100 stuurpen is wel een wat mooier product dan een goedkopie BBB of een Most pen. En dan heb ik het niet over het logo wat erop staat. Daarom zou dat mijn keuze zijn voor op een chique Pina.
Helemaal eens. Dat was de gechargeerde nuance. Blijft wel raar om materiaal dat prijstechnisch zo uiteen ligt met elkaar te vergelijken. En de stelling dat op een duur frame ook dure onderdelen moeten komen, heb ik altijd al vreemd gevonden.
Maar het blijft dus vooral een kwestie van smaak. En het is duidelijk dat het niet de jouwe is. De mijne ook niet overigens.
Madhill schreef:Mijn Pina wordt nu opgebouwd met Campa SR Titanium en ik zie vooralsnog geen reden om mijn Most zadel, zadelpen, stuur en stuurnok te vervangen.
Dan zou ik dat ook vooral niet doen! Uiteindelijk is het in eerste plaats een kwestie van smaak natuurlijk. Ik zou ook niet zo snel een Pinarello kopen, dus dat is wat dat betreft al een verschil tussen ons Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de opbouw van je Pina!
Madhill schreef:Zaterdagochtend haal ik hem op. Zal daarna foto's hier neerzetten. Ben zelf ook erg benieuwd hoe het eruit gaat zien met de Campa Shamals
Nou, euhhhhhhh, gewoon.....mooi
Veel plezier ermee, en geniet ervan.
Groet,
Peter
Solden bij math salden :
Een dogma afgemonteerd met super record MAAR zonder wielen voor 3990€
Beperkte keuze echter : Ik stuurde een mail en kreeg volgend antwoord : "We hebben enkel nog de 463 white-blue in de maat 55cm"
Voor de liefhebber, de maat is nogal een courante
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53 ... catid=3655
Een dogma afgemonteerd met super record MAAR zonder wielen voor 3990€
Beperkte keuze echter : Ik stuurde een mail en kreeg volgend antwoord : "We hebben enkel nog de 463 white-blue in de maat 55cm"
Sworks Venge
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ik het had geweten.....
De wit-blauw 2010 vond ik een van de weinige echt mooie pinas de laatste paar jaar!
De wit-blauw 2010 vond ik een van de weinige echt mooie pinas de laatste paar jaar!
Less is bore
brekson schreef:Solden bij math salden :
Een dogma afgemonteerd met super record MAAR zonder wielen voor 3990
Als je goed leest wordt de fiets geleverd zonder: wielen, banden, binnenbanden, cassette.
vervangen zijn de SR remmen (nu tektro remmen die niemand wil)
Deda 1 onderdelen kosten werkelijk geen drol.
Dus....je koopt eigenlijk het frame met een halve SR groep