Bianchi
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Als mijn vrouw met een blij gezicht met een Gucci tasje van 2500 euro binnenkomt zou ik ook vreemd opkijken.
( oeps lees voor vrouw wederhelft, tasje kun je laten staan . )
( oeps lees voor vrouw wederhelft, tasje kun je laten staan . )
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Ik heb geen idee van de prijs van de tasjes waarmee mijn vrouwke thuiskomt, eerlijk gezegd... Ik neem gemakshalve maar aan dat ze genoeg gezond verstand heeft om hier geen 2500 euro aan te besteden. Ja, mijn geloof in de menselijke rede is grenzeloos!
En van mijn kant voel ik me dan ook geenszins verplicht de prijs van een eventuele nieuwe fiets mee te delen...
(ik denk wel dat een ander discussiepunt zou zijn: "waar ga je die nu nog zetten?" - in combinatie met "ga je dan een oudere fiets wegdoen?": tuurlijk niet, haha! maar net daarom kan je ze maar beter voor een voldongen feit stellen; doen zij toch ook altijd?)
En van mijn kant voel ik me dan ook geenszins verplicht de prijs van een eventuele nieuwe fiets mee te delen...
(ik denk wel dat een ander discussiepunt zou zijn: "waar ga je die nu nog zetten?" - in combinatie met "ga je dan een oudere fiets wegdoen?": tuurlijk niet, haha! maar net daarom kan je ze maar beter voor een voldongen feit stellen; doen zij toch ook altijd?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Als je nog beeld en geluid wil hebben lijkt het me wel verstandigdario schreef:Maar even serieus: wil dit nu echt zeggen dat jullie voor de aankoop van een fiets de instemming van je wederhelft nodig hebben?
Mijn vrouw zegt alleen zolang ik kan pinnen vindt ik het prima.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Nu zou ik kunnen zeggen: "doe mij maar gerust beeld zonder geluid", maar dat zou natuurlijk een àl te goedkoop inkoppertje zijn...nijkie schreef:Als je nog beeld en geluid wil hebben lijkt het me wel verstandig
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Leuk, herkenbaar!dario schreef: En van mijn kant voel ik me dan ook geenszins verplicht de prijs van een eventuele nieuwe fiets mee te delen...
No pain no gain, no guts no glory!
Nee, maar het wordt wel gewaardeerd als dit even wordt gemeld vooraf of achterafdario schreef:Maar even serieus: wil dit nu echt zeggen dat jullie voor de aankoop van een fiets de instemming van je wederhelft nodig hebben?
[quote="dario"]Ik heb geen idee van de prijs van de tasjes waarmee mijn vrouwke thuiskomt, eerlijk gezegd... Ik neem gemakshalve maar aan dat ze genoeg gezond verstand heeft om hier geen 2500 euro aan te besteden.
Waarschijnlijk denkt jouw vrouw hetzelfde over jouw fiets
Waarschijnlijk denkt jouw vrouw hetzelfde over jouw fiets
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ga jij hier nou een beetje stoer lopen doen op het forum, of wat?dario schreef:Maar even serieus: wil dit nu echt zeggen dat jullie voor de aankoop van een fiets de instemming van je wederhelft nodig hebben?
Ik mag nog niet eens een scheet laten zonder toestemming.
Daar heb ik nou ook altijd last van....Wolfhound32 schreef:Ga jij hier nou een beetje stoer lopen doen op het forum, of wat?dario schreef:Maar even serieus: wil dit nu echt zeggen dat jullie voor de aankoop van een fiets de instemming van je wederhelft nodig hebben?
Ik mag nog niet eens een scheet laten zonder toestemming.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Allicht. Dus laat ik haar ook maar beter gewoon in de waan!Caveman schreef:Waarschijnlijk denkt jouw vrouw hetzelfde over jouw fietsdario schreef:Ik heb geen idee van de prijs van de tasjes waarmee mijn vrouwke thuiskomt, eerlijk gezegd... Ik neem gemakshalve maar aan dat ze genoeg gezond verstand heeft om hier geen 2500 euro aan te besteden.
Ja, da's iets anders: dat vraag ik natuurlijk ook altijd netjes. Gewoon een kwestie van fatsoen!Wolfhound32 schreef: Ik mag nog niet eens een scheet laten zonder toestemming.