Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

dario
Forum-lid

dario 05 jan 2015 11:02

Maar even serieus: wil dit nu echt zeggen dat jullie voor de aankoop van een fiets de instemming van je wederhelft nodig hebben? :shock:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Jorio
Forum-lid

Gebruikersavatar Jorio 05 jan 2015 11:14

Het scheelt iig wel wat als die zegen gegeven is ;-) (even shoppen en thuis melden dat je een fiets gekocht hebt a 2500 euro gaat bij mij thuis in elk geval wat tekst en uitleg nodig hebben)

Vieux chnoque
Forum-lid

Gebruikersavatar Vieux chnoque 05 jan 2015 11:28

Als mijn vrouw met een blij gezicht met een Gucci tasje van 2500 euro binnenkomt zou ik ook vreemd opkijken.
( oeps lees voor vrouw wederhelft, tasje kun je laten staan ;-). )
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la

dario
Forum-lid

dario 05 jan 2015 11:40

Ik heb geen idee van de prijs van de tasjes waarmee mijn vrouwke thuiskomt, eerlijk gezegd... Ik neem gemakshalve maar aan dat ze genoeg gezond verstand heeft om hier geen 2500 euro aan te besteden. Ja, mijn geloof in de menselijke rede is grenzeloos! :mrgreen:
En van mijn kant voel ik me dan ook geenszins verplicht de prijs van een eventuele nieuwe fiets mee te delen... ;)
(ik denk wel dat een ander discussiepunt zou zijn: "waar ga je die nu nog zetten?" - in combinatie met "ga je dan een oudere fiets wegdoen?": tuurlijk niet, haha! maar net daarom kan je ze maar beter voor een voldongen feit stellen; doen zij toch ook altijd?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 05 jan 2015 12:08

dario schreef:Maar even serieus: wil dit nu echt zeggen dat jullie voor de aankoop van een fiets de instemming van je wederhelft nodig hebben? :shock:
Als je nog beeld en geluid wil hebben lijkt het me wel verstandig :lol: :lol: :lol:
Mijn vrouw zegt alleen zolang ik kan pinnen vindt ik het prima.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

dario
Forum-lid

dario 05 jan 2015 13:18

nijkie schreef:Als je nog beeld en geluid wil hebben lijkt het me wel verstandig :lol: :lol: :lol:
Nu zou ik kunnen zeggen: "doe mij maar gerust beeld zonder geluid", maar dat zou natuurlijk een àl te goedkoop inkoppertje zijn... ;)

dieseltje
Forum-lid

dieseltje 05 jan 2015 13:38

dario schreef: En van mijn kant voel ik me dan ook geenszins verplicht de prijs van een eventuele nieuwe fiets mee te delen... ;)
(ik denk wel dat een ander discussiepunt zou zijn: "waar ga je die nu nog zetten?" - in combinatie met "ga je dan een oudere fiets wegdoen?": tuurlijk niet, haha! maar net daarom kan je ze maar beter voor een voldongen feit stellen; doen zij toch ook altijd?)
Leuk, herkenbaar! :lol:
No pain no gain, no guts no glory!

Caveman
Forum-lid

Gebruikersavatar Caveman 05 jan 2015 17:06

dario schreef:Maar even serieus: wil dit nu echt zeggen dat jullie voor de aankoop van een fiets de instemming van je wederhelft nodig hebben? :shock:
Nee, maar het wordt wel gewaardeerd als dit even wordt gemeld vooraf of achteraf :mrgreen:

Caveman
Forum-lid

Gebruikersavatar Caveman 05 jan 2015 17:09

[quote="dario"]Ik heb geen idee van de prijs van de tasjes waarmee mijn vrouwke thuiskomt, eerlijk gezegd... Ik neem gemakshalve maar aan dat ze genoeg gezond verstand heeft om hier geen 2500 euro aan te besteden.

Waarschijnlijk denkt jouw vrouw hetzelfde over jouw fiets :mrgreen:

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 05 jan 2015 18:25

Ga jij hier nou een beetje stoer lopen doen op het forum, of wat? :mrgreen:

Ik mag nog niet eens een scheet laten zonder toestemming.

MarcFaFo
Forum-lid

Gebruikersavatar MarcFaFo 05 jan 2015 18:47

Wolfhound32 schreef:
Ga jij hier nou een beetje stoer lopen doen op het forum, of wat? :mrgreen:

Ik mag nog niet eens een scheet laten zonder toestemming.
Daar heb ik nou ook altijd last van....
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

dario
Forum-lid

dario 05 jan 2015 19:00

Caveman schreef:
dario schreef:Ik heb geen idee van de prijs van de tasjes waarmee mijn vrouwke thuiskomt, eerlijk gezegd... Ik neem gemakshalve maar aan dat ze genoeg gezond verstand heeft om hier geen 2500 euro aan te besteden.
Waarschijnlijk denkt jouw vrouw hetzelfde over jouw fiets :mrgreen:
Allicht. Dus laat ik haar ook maar beter gewoon in de waan! :D
Wolfhound32 schreef: Ik mag nog niet eens een scheet laten zonder toestemming.
Ja, da's iets anders: dat vraag ik natuurlijk ook altijd netjes. Gewoon een kwestie van fatsoen!

Plaats reactie