Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

cyclingteam99
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2006 14:31

cyclingteam99 31 okt 2008 10:15

Ook ik ben binnekort de trotse eigenaar van een Cervélo ! :)
Als hij binnen is post ik enkele foto's en mijn ervaringen.
Cervélo, dura ace, easton ea70x,...

ruudverstegen
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:37

ruudverstegen 31 okt 2008 12:41

Gefeliciteerd!
Wat voor Cervelo heb je besteld?
\'\'We can\'t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\'\'

arnoud
Forum-lid
Berichten: 543
Lid geworden op: 14 nov 2006 12:40
Contact

arnoud 31 okt 2008 20:42

Terug van de BM.
Ik vond de nieuwe Cervelo's in het echt, over het algemeen een grote teleurstelling (R3SL uitgezonderd). Ik had erg veel verwacht van de Olympic en WK versies. Wit is bij veel fietsen wat mij betreft een mooie basis (zie de R3). Maar een teleurstelling wat mij betreft. Opbouw had wat mij betreft ook met hoge velgen gemogen.... P4. Mwaa. Bidon leek al stuk. Tijdrijden wordt dan denk ik nog meer voor de heel leigen om niet alleen plat te liggen maar ook nog de bidon er uit te kunnen halen.

Als liefhebber van dit merk had ik me echt op meer verheugd. Maar goed, het ene jaar is het andere niet. Ik zag nu juist weer wat andere extra mooie merken.......
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 31 okt 2008 20:49

Dan weet ik wat me morgen te wachten staat.

Ik denk alleen dat dit aan Veltec te wijten is. Met Olympic en WK disigns heb ik helemaal niets. Ik ga meer voor de zwarte S3.

ruudverstegen
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:37

ruudverstegen 01 nov 2008 01:17

Iemand geinteresseerd in BikeMotion foto's van de S1, of moet ik ff wachten zodat iedereen 'm in ''levende'' lijve kan aanschouwen?
\'\'We can\'t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\'\'

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 01 nov 2008 10:03

Arnoud schreef:Terug van de BM.
Ik vond de nieuwe Cervelo's in het echt, over het algemeen een grote teleurstelling (R3SL uitgezonderd). Ik had erg veel verwacht van de Olympic en WK versies. Wit is bij veel fietsen wat mij betreft een mooie basis (zie de R3). Maar een teleurstelling wat mij betreft. Opbouw had wat mij betreft ook met hoge velgen gemogen.... P4. Mwaa. Bidon leek al stuk. Tijdrijden wordt dan denk ik nog meer voor de heel leigen om niet alleen plat te liggen maar ook nog de bidon er uit te kunnen halen.

Als liefhebber van dit merk had ik me echt op meer verheugd. Maar goed, het ene jaar is het andere niet. Ik zag nu juist weer wat andere extra mooie merken.......


Zoals ??

mikebiker
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 01 sep 2006 23:27

mikebiker 01 nov 2008 10:24

ruudverstegen schreef:Iemand geinteresseerd in BikeMotion foto's van de S1, of moet ik ff wachten zodat iedereen 'm in ''levende'' lijve kan aanschouwen?


Zeker....mag pm hoor als anderen de verrassing willen bewaren...
Groet,
Mike

rodrigorodriguez
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 okt 2007 14:43

rodrigorodriguez 01 nov 2008 13:46

Ruud,

zou je de foto's van S1 kunnen posten?

arnoud
Forum-lid
Berichten: 543
Lid geworden op: 14 nov 2006 12:40
Contact

arnoud 01 nov 2008 18:56

Niet schrikken maar: Pinarello vond ik erg mooi. Zelfs Trek vond ik niet onaardig. Misschien heb ik na mijn sombere zwarte jaren (Scott en Cervelo) behoefte aan wat kleur in mijn leven ;-)
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

ruudverstegen
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:37

ruudverstegen 01 nov 2008 19:10

\'\'We can\'t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\'\'

mikawoef
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 mei 2008 16:04

mikawoef 01 nov 2008 23:28

ben naar bikemotion geweest om de s3(de zwart grijze) in het echt te zien, maar naar mijn mening viel hij tegen van kleur ,vond de s2 en s1 mooier maar dan vind ik de slc sl nog het mooiste.

over de kapotte bidon van de p4: ik hoorde een medewerker van veltec erover vertellen dat de bidon die er in zat geen echte was maar één van papier marché was (dit is samengeperst karton denk ik) en dat er ook nog een kit beschikbaar komt om de bidon weg te laten en deze kit in de plaats te monteren

heb ook de di2 van shimano getest: man, wat schakelt dat super, zeker de voorderailleur als ik het geld mocht hebben zal ik het wel weten
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 nov 2008 08:23

Bidon was idd een dummy, alleen een beetje slordig dat ze 'm niet wat sterker hebben gemaakt. Frame is waarschijnlijk ook alleen qua vormen 't zelfde met wat je over een paar maanden kunt kopen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie