Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Ja zoiets, misschien iets te achteloos in mijn tas gegooid en toen moest ie uit mijn tas zijn gevallen. Ik ga der niet vanuit dat hij gestolen is aangezien ik hem tijdens de training van maandag op had en er vandaag bij mijn eerst volgende training niet meer in mijn tas zat.
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Sven lanceert eigen bril:
http://www.nu.nl/lifestyle/2370928/sven ... -bril.html
Of de berichtgeving helemaal juist is ('eerste europese sporter'), betwijfel ik want Sebastian Loeb (Fra) heeft ook een eigen O.
Overigens heeft Sven al eerder een Oakley 'gelanceerd'... na een memorabele rit in Vancouver...
Of de berichtgeving helemaal juist is ('eerste europese sporter'), betwijfel ik want Sebastian Loeb (Fra) heeft ook een eigen O.
Overigens heeft Sven al eerder een Oakley 'gelanceerd'... na een memorabele rit in Vancouver...
-
- Forum-lid HC
MartijnBlaas schreef:*$%&#$&@#$*
Mijn Radar verloren/gestolen in het Triavium in Nijmegen. Laten er nog eerlijke mensen zijn in de wereld en mocht je hem vinden zou je me dan willen PMen. Het gaat om een Jet Black frame. Hij zit in een hardcase met een G30 lens en een Clear lens allebei Path. En hij heeft rode earsock's. Mocht je hem vinden dan staat hier een beloning tegenover een flesje wijn ofzo? Lijkt me wel fair
Groetjes Martijn
Dat is balen! Maar nu niet denken dat ik hem heb gestolen/gevonden als ik een foto plaats van mijn Radar, deze is namelijk ook Jet Black/Rode Earsocks en af en toe een G30 lens.
KXlight schreef: Sven heeft eigen bril:
Dat dacht ik ook...
'De Friese topschaatser mocht het model en de kleur zelf uitkiezen'
Als hij een beetje slim is geweest heeft hij een model gekozen dat goed verkoopt, zodat ook zijn naam zo vaak mogelijk over de toonbank gaat... Ik ben benieuwd waar ze mee komen.
Ypuh schreef:MartijnBlaas schreef:*$%&#$&@#$*
Mijn Radar verloren/gestolen in het Triavium in Nijmegen. Laten er nog eerlijke mensen zijn in de wereld en mocht je hem vinden zou je me dan willen PMen. Het gaat om een Jet Black frame. Hij zit in een hardcase met een G30 lens en een Clear lens allebei Path. En hij heeft rode earsock's. Mocht je hem vinden dan staat hier een beloning tegenover een flesje wijn ofzo? Lijkt me wel fair
Groetjes Martijn
Tsjah ik heb hetzelfde eens mee gemaakt toen met mijn Pro M-frame!
Super kut en ben bang dat je hem niet meer terug gaat vinden.
Tegenwoordig doe ik altijd een dubbel check als ik wil vertrekken..
Inlopen pak ik eigenlijk ook altijd mijn bril mee...
Iets te zuinig erop
Master B schreef: Als hij een beetje slim is geweest heeft hij een model gekozen dat goed verkoopt, zodat ook zijn naam zo vaak mogelijk over de toonbank gaat... Ik ben benieuwd waar ze mee komen.
Nou, als je ff doorleest in het artikel zie je dit: "De schaatser koos samen met het ontwerpteam van het vernieuwende brillenmerk voor het bestaande model Dispatch. De bril kreeg een speciaal Olympisch tintje, door het gouden, verwisselbare logo aan de zijkant van het zwarte montuur."
Het wordt dus een casual bril, en niet een bril die hij tijdens zijn wedstrijden kan promoten. Ik zou voor een custom versie van een sportbril gegaan zijn, zoals bijvoorbeeld Cancellara die heeft (al is zijn naam niet officieel aan die Atomic Orange Radar verbonden).
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
-
- Forum-lid
Ypuh schreef:MartijnBlaas schreef:*$%&#$&@#$*
Groetjes Martijn
Dat is balen! Maar nu niet denken dat ik hem heb gestolen/gevonden als ik een foto plaats van mijn Radar, deze is namelijk ook Jet Black/Rode Earsocks en af en toe een G30 lens.
Haha, tja daar kun je denk ik niets tegenin brengen. Ik heb wel een paar dingetjes waar ik hem aan kan herkennen maar dan moet ik hem reallife wel zien
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
-
- Forum-lid
Is een G26 lens niet meer te koop voor Radar ? Deze staat niet op de oakley site ?
-
- Forum-lid
Vervangen door de Jade iridium dacht ik, en die is niet los te krijgen via Oakley... Ben niet 100% zeker!
Nulla tenaci invia est via!
Van de week zal ik twee oakley's te koop zetten in het te koop forum.
Betrefffende een:
- Oakley radar team green met blue iridium path lens
- Oakley Oil rig , zwart.
Beide brillen niet veel gedragen doordat ik er meerdere heb.
Stay tuned
Betrefffende een:
- Oakley radar team green met blue iridium path lens
- Oakley Oil rig , zwart.
Beide brillen niet veel gedragen doordat ik er meerdere heb.
Stay tuned