Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39544
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 28 aug 2010 20:21

Die spacers gaan ook echt wel om hoor ;-)
En die carbonhouders komen als het goed is begin van de week al deze kant op.

@lancer: ik wilde dus nu eens van het rood af en naar iets met blauw.
Less is bore

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 28 aug 2010 20:30

@pauldaytona: andere bidonhouders zouden je fiets erg ten goede komen
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 28 aug 2010 21:09

[quote="Daniel1975"]Afbeelding[/quote]
1 van de mooiste, carbonnen framesets op dit moment IMHO. Heel fraai.

Afmontage vind ik niet zo mooi.

vdlee
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jul 2009 21:40

vdlee 28 aug 2010 21:16

Dat doorverwijzen naar je eigen site is geloof ik niet zo'n goed idee. De helft van de links werkt niet. Een foto plaats binnen de fietssite is dan dus een veen beter idee.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39544
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 28 aug 2010 22:04

@LS: ik ben dan wel nieuwsgierig wat je niet mooi vind aan de afmontage.

Zwarte pen en spacers staan hier al op de nominatie.
Ga nog wel op zoek naar een zwarte balhoofdstel-dekkap.
Less is bore

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 28 aug 2010 22:13

@Daniel:
Supermooie fiets, gefeliciteerd! En toch wil ik hem ook nog wel eens zien met hoog carbon. Zadelpen komt bij het frame?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 aug 2010 22:15

[quote="lancer"]De fiets zal ongetwijfeld lekker rijden, maar is in mijn ogen niet echt smaakvol afgemonteerd.

Blauwe in het frame is echt jammer, kleurt echt nergens bij. Ook de witte voorbouw kan mij niet bekoren vooral het balhoofd en de spacers.
[/quote]

Ik vind het frame er een stuk mooier uitzien dat al die witte frames met een rood streepje, dit is weer eens wat anders. De laatste 5 jaar is er nauwlijks meer een frame met blauw erin op de markt gekomen.

Je vindt zeker dat de Campa groep niet hoort en dat 't Sram moet zijn?

@Daniel: Mooie bak, dit vind ik een stuk mooier dan de voorganger ;) Zwarte stuurpen zou misschien mooi voor wat contrast zorgen. Misschien evt ergens nog het blauw laten terug komen, maar je maakt er vast geen kermis bak van ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 28 aug 2010 22:19

[quote="Daniel1975"]@LS: ik ben dan wel nieuwsgierig wat je niet mooi vind aan de afmontage.[/quote]
Daar heb je helemaal niets aan...want ik neem aan dat jij dit wel helemaal geweldig vindt!


Maar als je het dan toch wilt weten...

M'n ogen bewegen alle kanten op. 'Drukke' zadelpen, 'drukke' stuursectie, belettering op wielen en banden, het rood in de wielstickers (stickers eraf of iig het rood wegsnijden), crankstel met verschillende tinten (zwarte kettingbladen). En niet visueel, maar die nieuwe Campa-shifters vind ik lelijk.

Je ziet het. Veel muggenziften, maar de optelling daarvan maakt uiteindelijk, voor mij, wel een verschil. Ik vind de frameset schitterend en zou de rest zo veel als mogelijk zwart houden, dan zul je zien dat het frame eruit springt. Met een egaal zwarte zadelpen en volledig zwarte stuursectie, isoleer je de frameset volledig. En dat vind ik nog fraaier.

Tiest wil vast wel een photoshop voor je maken als je het effect wil zien. ;)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39544
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 28 aug 2010 23:14

[quote="litespeed"][quote="Daniel1975"]@LS: ik ben dan wel nieuwsgierig wat je niet mooi vind aan de afmontage.[/quote]
Daar heb je helemaal niets aan...want ik neem aan dat jij dit wel helemaal geweldig vindt!

[/quote]

Nee, want ik zie "het" ook. Iéts klopt er niet. Zwarte stuurpen ben ik met je eens, liefst een zonder logo's.
Less is bore

Gebruikersavatar
r.hilferink
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 13 apr 2004 14:54

Gebruikersavatar r.hilferink 28 aug 2010 23:56

[quote="Daniel1975"][quote="litespeed"][quote="Daniel1975"]@LS: ik ben dan wel nieuwsgierig wat je niet mooi vind aan de afmontage.[/quote]
Daar heb je helemaal niets aan...want ik neem aan dat jij dit wel helemaal geweldig vindt!

[/quote]

Nee, want ik zie "het" ook. Iéts klopt er niet. Zwarte stuurpen ben ik met je eens, liefst een zonder logo's.


[/quote]

Daniel, mooie fiets hoor.

Maar ik krijg het gevoel dat je makkelijk over te halen bent om iets anders te monteren.....(je ziet nu ook dat er "iets" niet klopt).

Is een bandje met blauwe kleur niet wat om wat meer blauw terug te laten komen? Dan moet inderdaad het rood op de velgen (of de complete stickers) er wel af.

Veel plezier ermee!
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39544
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 aug 2010 10:56

Gekleurde bandjes zijn voor mij Not Done! Zwart en niet anders.
En nee hoor, verder verandert er niks. Alleen die stuurpen en een zwarte afdekspacer.
Toen ik het frame kocht incl de witte stuurpen leek het mij echt fantastisch. Toen de boel in elkaar zat kwam de twijfel al. En wat het makkelijker maakt; dit is niet de definitieve stuurpen, in principe staat er een s-works in bestelling, maar deze mocht ik zo lang gebruiken. Kan dus makkelijk switchen tussen wit en zwart.
Less is bore

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27872
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 29 aug 2010 11:02

Heel mooi, al kan Campa 11 speed me nog altijd niet bekoren, ook niet in het echt.

Vraagje Daniël, waar heb je die frameset op de kop getikt?

Plaats reactie