Titanium fietsen
- Supergrover
- Forum-lid HC
Carrera is toch het ' huismerk' van Salden??
Huismerken komen meestal uit China of in het beste geval uit Taiwan en dan komt het begrip "koopje "toch op een ander prijsniveau te liggen.....zelfs als het titanium is.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
http://www.carrera-podium.it/en/
Het merk is toch echt italiaans. De tita fiets zit alleen niet meer in het assortiment. Lijkt dus echt een van de laatste.
Het merk is toch echt italiaans. De tita fiets zit alleen niet meer in het assortiment. Lijkt dus echt een van de laatste.
o'7o
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
wellicht iets voor de liefhebber (ken de kwaliteit van dit frame niet en zou niet weten of de prijsstelling ok is, maar toch), Gazelle Titan op ebay:
http://www.ebay.nl/itm/Gazelle-TITAN-Ti ... 0778007296
http://www.ebay.nl/itm/Gazelle-TITAN-Ti ... 0778007296
Zoals meestal op Ebay is de prijs exorbitant.
Het is een frame uit 2002 ongeveer en vrij zwaar voor de huidige begrippen, de alu frames uit die tijd waren wat lichter.
Ik heb horen verluiden dat deze frames in Rusland gemaakt werden.
Iets voor diegene die bij Gazelle nog wat sentimenten heeft, ik zou er niet meer dan 500€ voor geven.
Gezien de niet afgezaagde vorkbuis zou het NOS kunnen zijn.
Het is een frame uit 2002 ongeveer en vrij zwaar voor de huidige begrippen, de alu frames uit die tijd waren wat lichter.
Iets voor diegene die bij Gazelle nog wat sentimenten heeft, ik zou er niet meer dan 500€ voor geven.
Herhaal dit niet onnodig
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
grappig, zie de titan op de markt komen in '98:Keezx schreef:Zoals meestal op Ebay is de prijs exorbitant.
http://jvs.webklik.nl/page/gazelle
of waren er daarvoor ook al titanium frames?
deze versie kan ik niet terugvinden maar lijkt me gezien de kleurstelling idd later
Okee hij was dus al eerder in het programma, mij stond iets bij van 2000 tot 2002.
Erg veel zijn er vast niet van verkocht.
Van het Ebay exemplaar kan je een sjiek fietsje bouwen.
Ik heb een paar jaar op een Squadra uit 2002 gereden, de geometrie is wat te gezapig voor echt koerswerk, maar in de bergen was het een fijne fiets.
Edit ik zie nu pas dat de fietsenmaker hem aanbiedt, in ieder geval een betrouwbaar adres...
Ik heb een paar jaar op een Squadra uit 2002 gereden, de geometrie is wat te gezapig voor echt koerswerk, maar in de bergen was het een fijne fiets.
Edit ik zie nu pas dat de fietsenmaker hem aanbiedt, in ieder geval een betrouwbaar adres...
Laatst gewijzigd door Keezx op 05 apr 2016 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Herhaal dit niet onnodig
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik heb hier nog een diablo (alu) uit 2000/2001Keezx schreef:Okee hij was dus al eerder in het programma, mij stond iets bij van 2000 tot 2002.