Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Hier mijn R-025 die ik, samen met het zadel besteld heb via Velobuild. Carbon clinchers komen van Helin Liu en stuur, stuurpen en bidonhouders zijn allen apart besteld via Aliexpress. Rotor 3D+ via Ebay aangeschaft en Ultegra 6870 Di2 komt van Mantel. KCNC remmen had ik, net als de Continental GP 4000 nog liggen.
-
- Forum-lid
Knappe fiets!
Je achterwiel (band) lijkt wel heel erg dicht tegen het frame aan te zitten?
Haha, dat verbaast mij niets. Ik dacht al dat je een klein menneke bent gezien het frame, en dan met hoge velgen en deze wind...
Mooie fiets!
Ik moet it najaar ook maar weer eens wat gaan bouwen en heb in een ander topic begrepen dat een klimfiets the way to go is. De R-016 lijkt mij wel wat. Al gebruikers van dit frame in dit draadje?
Mooie fiets!
Ik moet it najaar ook maar weer eens wat gaan bouwen en heb in een ander topic begrepen dat een klimfiets the way to go is. De R-016 lijkt mij wel wat. Al gebruikers van dit frame in dit draadje?
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid
Hoe rijden de wielen
Klopt! Heb daar maar 3mm. ruimte tussen, denk ik. Wel lekker aero....maar geen idee of het kwaad kan.RaceFietserke schreef:Knappe fiets!
Moeilijk te zeggen, heb er nog maar 40 km mee gereden met volle bak wind. Voorwiel is met deze wind te hoog voor mij, wil daarom ook nog een soortgelijk voorwiel van 38mm.John13081968 schreef:Hoe rijden de wielen
Hij weegt 7,6 kg.Storm-biker schreef:Wat weegt ie? En wat was je kwijt aan invoerrechten?
Ik was €94,57 invoer en inklaring kwijt voor het frame en zadel (waarde op doos was USD 433)
Voor de wielen was dit €83,90 (waarde op doos was USD 249).
Kwaad kan het niet, je bent alleen de pineut als je een keer onderweg een spaak breekt en ook in de breedte zo weinig ruimte bij je achterbrug hebt. Met zo weinig marge moet je wel erg je best doen om een beschadigd achterwiel binnen de overgebleven ruimte te richten.joko schreef:Klopt! Heb daar maar 3mm. ruimte tussen, denk ik. Wel lekker aero....maar geen idee of het kwaad kan.RaceFietserke schreef:Knappe fiets!
...
Maar dat geldt voor elk frame met weinig speelruimte achter
Mooie fiets, geniet er van!
Hoezo, meer? minder bedoel je tochArno357 schreef:3 mm ? , dat wordt vanzelf meer als er wat vuil tussen komt te zitten .
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless